Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Iar bancuri bune


O blondă făcea sex pe bancheta din spate a unui Maybach. În timpul actului, aceasta îi zice bărbatului:
– Ştii, nu îmi pasă de bogăţia ta, nu îmi pasă că ai Maybach, nu mă interesează luxul!
Bărbatul:
– Să ştii că nici pe mine nu mă interesează, eu sunt şoferul!
––––––––––
Pe vremuri existau doar doua pozitii: vrei sau nu vrei.
––––––––––––––
Dupa un chef teribil cu bere rece ca gheata, Costica a ragusit si merge la prietenul lui de pahar, Vasile. Suna si in usa apare sotia acestuia.
− Vasile e acasa? – abia putu sopti Costica.
La fel de misterios, doamna sopteste:
− Nu, intra repede sa nu ne vada careva…
–––––––––––––
Femeile de obicei au două probleme în viaţă:
1. De ce nimeni nu se uită la mine, chiar sunt atât de neatrăgătoare?
2. Oare de ce se holbează boul ăsta la mine?
[…] Post-ul continua aici

Octombrie 11, 2012 Posted by | De la lume adunate... | | Lasă un comentariu

Maxime


– Care este locul cel mai trist de pe Pamant?
– Locul de munca…

La magazin:
– Scuzati-ma, nu mi-ati dat restul!
– Va scuz!

Ca trece tineretea, nu-i mare scofala… Problema e ca trece si batranetea.

– Detinut, de ce nu vine nimeni sa te viziteze? Ce, tu n-ai rude?
– Cum sa nu, am! Dar toti sant deja aici…

Nu lasa nimica pe maine . Mai bine lasa pe poimaine – vei avea doua zile libere.

Secretul succesului in viata este legat de cinste si de decenta.
Daca nu ai aceste calitati, succesul este garantat.

Daca ti se pare ca patria ta te ignora, incearca, macar odata, sa nu platesti taxele…
Eu am platit cinstit toate taxele si acum dorm linistit… pe o banca, in parc.

Daca ai sa culegi de pe drum un caine flamand si ai sa-i oferi o viata indestulata, n-o sa te muste niciodata… Asta este deosebirea dintre caine si om.

Ajuta de o suta de ori – vor uita! Nu ajuta o singura data – vor tine minte!

Cand eram mic, ma rugam la Dumnezeu sa-mi dea o bicicleta.
Pe urma am inteles ca Dumnezeu lucreaza altfel. Atunci, am furat o bicicleta si m-am rugat la El sa ma ierte.

Notificare pentru gospodine:
Nu uitati ca o sticla modesta de votca, pe langa faptul ca infrumuseteaza masa, ascunde si eventualele rateuri culinare…

[…] Post-ul continua aici

Octombrie 11, 2012 Posted by | De la lume adunate... | , | Lasă un comentariu

   

