Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri de bancuri


Întorcându-se de la coasă cu căruţa plină, Vasile îşi mâna de zor calul. În faptul serii fiind, îşi biciuia bidiviul din ce în ce mai tare.
La un moment dat, sătul de atâta cotonogeală, calul se opreşte în drum, se întoarce către Vasile şi, cu o privire plină de expresivitate, îi spune:
– Măi, Vasile, dă-o mă-n aia mă-sii de treabă! Dai în mine ca într-o vită. Nu te gândeşti că sunt şi eu din carne, că simt fiecare lovitură şi sufăr enorm. Ce dracu’, mă Vasile!
Auzindu-şi calul vorbind, îngrozit, Vasile aruncă hăţurile din mâini şi o rupse la fugă peste fâneţe livid la faţă. Credinciosul lui câine îl urmă îndeaproape.
La un moment dat, obosit, Vasile se opri şi se aşeză pe o piatră. La scurt timp sosi şi câinele care, gâfâind, îi spuse:
– Bă, Vasile, să fiu al dracului, ce m-a speriat calul ăla când a început să vorbească.

Un vânător intră într-un magazin de profil.
– Pantaloni de camuflaj aveţi?
– Avem, dar nu-i găsim!

O voce disperată la telefon, la ora 5 dimineaţa:
– Alo! Salvarea?
– Da.
– Veniţi repede căci în curte e un nebun care sună din goarnă şi ne înnebuneşte pe toţi.
– Imediat, daţi-ne adresa!
– UM 04032

O bătrână intră în cabinetul doctorului.
– Doctore, zice baba, nu ştiu ce să mă fac, de la o vreme am gaze la stomac, trag „vânturi” tot timpul. Noroc că le trag fără zgomot, şi chiar fără miros. Ori şi cât, uneori e deranjant. Uite, de când am intrat în biroul dumitale, am tras cel puţin 10 bucăţi.
– Bine, zice doctorul, îi dă nişte pastile şi îi zice:
– Luaţi pilulele astea de 3 ori pe zi şi veniţi luni la control.
Vine baba după o săptămână şi zice:
– Nu ştiu ce mi-aţi dat, dar acum „vânturile” mele put îngrozitor,însă au rămas la fel de silenţioase.
– OK, zice doctorul, acum că v-am degajat sinusul, hai să vedem ce putem face cu timpanul.

Cercetătorii britanici afirmă: „Până în 2050 vom fi 10 miliarde”. Ce tâmpenie… Cine dracului are nevoie de 10 miliarde de cercetători britanici?!?

– Şi ce să fac acum cu amenda? întreabă şoferul pe poliţist.
– Păstraţi-o bine undeva, când aveţi zece bucăţi primiţi o bicicletă.

Când Dumnezeu a creat căsătoria, i-a promis femeii, că va găsi un bărbat, ideal, în orice colţ al Pământului. După aceea, Dumnezeu, a făcut Pământul…rotund!

– Eu nu vreau să mă căsătoresc cu un zgârcit ca tine! Poftim inelul!
– Unde e cutiuţa?

Ora de Zoologie:
– Bulă, cum se cheamă animalul de care şi leului îi e frică?
– Leoaica, doamna profesoară.

– Ionuţ, eu voi pleca câteva zile de acasă, spuse tatăl băieţelului său. În absenţa mea, tu vei fi bărbatul în casă.
– Bine tată, dar întoarce-te repede, nu-mi place să spăl vasele.

Vă spun o treabă… Nu-i atât de dificil să găseşti femeia visurilor tale. Dificil e s-o ascunzi de nevastă!

– Este clar că cei mai proşti bărbaţi au întotdeauna cele mai frumoase soţii, spune soţul soţiei sale.
– Vai, dragă, dar mă flatezi cu complimentele tale, i-a răspuns zâmbind soţia.

Multumesc AC

Februarie 23, 2012 - Posted by | De la lume adunate... |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

