Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri Foarte Bune!


Soţia îl întreabă pe soţ:
– Hai recunoaşte, sincer, câte femei ai mai avut înaintea mea?
– Păi stai să număr – 1, 2, 3, 4, 5, tu, 7, 8, 9 …

-Tata, vreau sa ma fac medic legist.
-Numai peste cadavrul meu!

Cineva bate la portile raiului. Apostolul Petru deschide si vede un jucator de fotbal.
– Tu cine esti?
– Sunt jucator in nationala Romaniei.
– Si cum de ai nimerit poarta?

Bancul zilei: Romania – Franta 2 – 1 (Nicolita min. 26, Nicolita min. 49 / Nicolita min. 88)

Toată lumea crede că visul oricărei femei este acela de a îşi găsi bărbatul ideal!
– Pe naiba! Visul oricărei femei este să mănânce cât vrea şi să nu se îngraşe!

– Vaaai ce frumos e-e-e-e! Ce-i ăsta pisoi ori pisicuţă?
– Păi după urechi nu poţi să îţi dai seama?
– Nu!
– E iepure!

Doi colegi de clasa:
– Ce-ai scris la BAC la romana?
– Nimic, am dat foaia alba!
– Ba, ejt n3boon?! Or sa zica astia ca am copiat unul de la altul!

Un tip vine la doctor:
-Ce s-a intamplat?
-D-le doctor, sunt impotent.
-Trebuie sa mancati cat mai mult peste, contine fosfor…
-D-le doctor, eu vreau sa mi se scoale, nu sa lumineze!

Preşedintele Turkmenistanului, Garbangulî Berdîmuhammedov, a vizitat vulcanul Eyjafjallajokull. Ambii au rămas uimiţi.

O blonda supravietuieste unui accident cumplit, petrecut pe Autostrada Soarelui. Iese cu chiu cu vai (din fericire nevatamata) din gramada de fiare contorsionate si declara organului :
– Mergeam linistita cand, deodata, in fata mea apare un brad. Cotesc stanga, acolo un alt brad, cotesc dreapta, ce credeti ?..inca un brad. Din cauza manevrelor bruste, m-am dat peste cap de vreo 15 ori.
– Stimata doamna, suntem pe autostrada si nu este nici un copac pe o distanta de citeva zeci de km. Ceea ce ati vazut dumneavoastra e odorizantul…

2 pirande vorbesc: -Hai fa,ce le-ai facut de mancare la ai tai? – Pai o friptura.
Dar tu ce le-ai facut? – Spaghete. -Si ce ai pus peste ele? -Capacul ala rosu.
Bulă ajunge la școală, Alinuța îi arunca o hartie mototolită în cap strigând: – Head Shot! El ia cartea și îi plesnește una peste față: – FACE BOOK!!!

Doua blonde: Prima o intreaba pe cea de-a doua:
– Auzi fato, care crezi tu ca e mai departe: luna sau Londra?
– Hellllooooo fata… vezi tu Londra de aici?

Sotul:Draga mea,ti’am cumparat ceva frumos! Sotia:Oh,da? Sotul:Vezi Ferarri’ul ala roz? Sotia:Vai,doamne,dar… Sotul:Exact asa o oja roz ti’am luat!

Un betiv in autobuz, se uita insistent la o blondina.
-Urato, zice betivul.
Fata se uita cu dispret
-Urrrrato, zice iar betivul. Fata nu-l baga in seama. A treia oara zice betivul, urrratoooo
=Betivule, zice fata enervata. la care betivul,
-Da, da mie maine-mi trece…

– Iubito, tu ai parolat calculatorul?
– Da, draga.
– Si care e parola?
– Data nuntii noastre.
– … la naiba.

Voi scrie pe o caramida >mie dor<si am sa ti-o arunc in cap sa vezi si u cat doare sa simti lipsa cuiva..

Doi cersetori romani in Italia se intalnesc si se intreaba unul pe altul:
– Cati bani ai strans azi?
– 6 euro…
– 6 euro? Ce ai facut de ai strans numai 6 Euro?
… – Am facut de toate – imbracat ponosit, saracios, ata de milog, am si scris pe o placuta de carton ca am o nevasta si 4 copii de intretinut. Dar tu cat ai castigat?
… – 6000 euro!
– Ce?!?!? Cum ai procedat de ti-au dat asa de mult?
– Am pus langa mine o bucata de carton pe care scria: „Imi lipsesc 6 euro sa ma intorc in Romania!”

Un alcoolic se trezeşte gol în morgă. Se ridică de pe targă si se duce spre uşă. La intrare stătea o batrâna: – Bună dimineaţa, doamnă. Acesta speriată: – Doamne, care dimineaţă bună, eşti în morgă. – Bine bine, Guten Morgen atunci.

Anglia: Ai doua iubite. Absolut superbe. Iar ai baut prea mult..
SUA: Ai doua iubite. Una pe Facebook si una pe Myspace. Nu le-ai vazut niciodata…
Brazilia: Ai doua iubite. Rosaria Fiorella Andrea Luiza Esmeralda Carla Vittoria Alessandra del Campo – si inca una.
Dubai: Ai doua iubite. Placate cu aur.
Cuba: Ai doua iubite. Nu esti deloc Fidel……
Suedia: Ai doua iubite. In IKEA chiar gasesti orice…
Spania: Ai doua iubite. Mai tarziu descoperi ca ele sunt de fapt surori. Putin mai tarziu afli ca tu esti chiar fratele lor mort la nastere. Mai ai un frate geaman desmostenit de catre soacra portarului, care portar nu-si mai aduce aminte nimic din copilarie. Viata ta e mai ceva ca o telenovela…
Grecia: Ai doua iubite. Vecinul se cam da la una din ele. Dimineata te trezesti cu un cal mare de lemn in fata casei. Mai bine fugi!
Olanda: Ai doua iubite. Te poti insura cu amandoua. Ele se pot casatori intre ele.

Octombrie 20, 2011 - Posted by | De la lume adunate... |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

