Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Sa mai si radem!


I: – De ce barbatii tandri si sensibili nu sunt disponibili?
R: – Pentru ca au deja un prieten.

***

Care este diferenta dintre prostituata, amanta si nevasta
Prostituata gandeste: De s-ar termina odata!
Amanta: Asa repede?
Nevasta: Bej! Bej o sa vopesesc tavanul!

***

Doi prieteni se revad dupa multi ani.
– Mai Costele,ce mai faci? De cand nu te-am mai vazut te-ai mai
ingrasat. Ia spune-mi si mie, sunt curios: ti-o mai vezi de burta?
– Adevarul e ca nu. Dar daca o vezi tu, pup-o din partea mea!

***

Merge un betiv pe strada. Vede un panou, se holbeaza la el cam o ora,
apoi zice uimit:
-Ma, la viata mea beti crita am vazut, beti morti am vazut, da’
niciodata nu am auzit de beti pepsi!”

***
-Marie, tie ti-ar pacea sa fii barbat?
-Da, mai Ioane. Da’ tie?

***

O tipa, isi suna prietena:
– Auzi draga, sa stii ca sunt disperata! Sotul meu nu ma mai baga in
seama deloc!
– Da…. stiu cum e, si eu am trecut prin asta!
– Si cum ai rezolvat problema?
– Pai du-te la coafor, aranjaza-ti parul, imbraca-ta cat mai sexi si
astepta-l si tu cu cina, provoaca-l!
A doua zi tipa urmeaza sfatul prietenei si isi asteapta sotul. Sotul
vine obosit de la serviciu, cand acasa …. surpriza! Sotia il astepta
cu masa pregatita, imbracata foarte sexy, iar cand i-a servit masa a
lasat sa se vada anumite parti ale corpului.
Sotul o privi un timp dupa care ii spune:
– Daca n-ai fi nevasta-mea… mama ce te-as f**e!

***

Sotul isi prinde sotia in pat cu altul si, in loc de altceva, incepe
sa-si faca cruci.
– Bai,omule, sa mor eu daca te inteleg! Eu sunt barbatul ei si tre
sa-mi fac datoria, dar tu ce obligatii ai?!

***

Un om cade de pe o schela.
Singurul martor la accident, un copil. Vine un politzist si-l intreaba:
-Mai copile, de ce a cazut omul ala de pe schela ?
-Pai, l-a pedepsit Dumnezeu.
-Pai de ce l-a pedepsit Dumnezeu?
-A injurat.
-Da’ ce a injurat mai?
-Futu-tzi Dumnezeii ma-tii de copil nu mai scutura schela !!!

***

Printr-o fereastra deschisa se aude un glas de barbat:
– In casa asta eu comand!!!
Apoi un glas de femeie:
– Ia iesi de sub pat si mai spune o data !!!

Multumesc, AMS!

Aprilie 5, 2011 - Posted by | De la lume adunate... |

6 comentarii »

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    Comentariu de vlad | Aprilie 9, 2011 | Răspunde

  2. Care este diferenta dintre prostituata, amanta si nevasta
    Prostituata gandeste: De s-ar termina odata!
    Amanta: Asa repede?
    Nevasta: Bej! Bej o sa vopesesc tavanul!

    You`ve made my day.

    Comentariu de N. | Iunie 22, 2011 | Răspunde

    • Asa este? :))

      Comentariu de NightWishes | Iunie 23, 2011 | Răspunde

      • poate asa o fi … sau poate nu😉 … Nu stiu sigur ca nu am fost in acea postura … Tu?😀

        Comentariu de AirBorn | Iunie 23, 2011

  3. Nici eu, de-aia intrebam… ma gandeam ca poate altii stiu mai bine! :))

    Comentariu de NightWishes | Iunie 24, 2011 | Răspunde

    • Si intrebarea de 1000 de puncte este: ce nici tu?😀

      Comentariu de AirBorn | Iunie 24, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

