Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Vine Polizia …


Azi noapte, ora 03:29, ajung intr-o intersectie ciudatica din si mai ciudatul Bucuresti. Intersectia e ciudatica pentru ca are o bretea dispusa in asa fel incat toti au impresia ca este artera principala care intra in intersectie si NU mai observa semnul „Cedeaza Trecerea”. Daca l-ar observa, si ar aplica si putina prioritate de dreapta, si-ar da seama ca de fapt intra in intersectie pe cea mai neprioritara intrare posibila, unde trebuie sa dai prioritate tuturor celorlalti. De multe ori, opresc sa acord prioritate celorlalti iar cei din spate claxoneaza lung … Tot ei … Ca dee, asa e la noi, „prostul nu prost destul daca nu e si fudul”😉
Revenind la 03:29, ajung in intersectie, ma uit in stanga si vad o masina de politie care intra pe drumul prioritar de fapt. Franez, opresc si astept sa treaca. Ii vad cum incetinesc, si se uita amandoi oarecum mirati la mine (au trecut la 2 metri de mine). Imi zic :”Bun, uite inca 2 care habar nu aveau de Cedeaza Trecerea mea” …

Plec, si pentru ca mergeau cu circa 40 de km/h, ii depasesc cu circa 50 m inainte de intersectia urmatoare, semaforizata, pe care o prind pe verde. Eu intru in intersectie pe banda a doua, Ei, pe banda intai putin mai in spate, nu mai mult de 10-20 m . Semnalizez si vreau sa fac stanga, repet, avand verde. Intersectia este in forma de T si eu vin dinspre baza T-ului.

Surpriza surpriza: desi am verde, o dacie verde intra in intersectie dinspre dreapta T-ului, destul de in viteza. Franez si ii evit, le fac si niste flash-uri „ce ii lovesc in plin”. Imi zic: „Fraiere, ai pus-o, te-au vazut Baietii (aka Politistii)” … Dar Nu, Polizia Romana era ocupata: chiar in timp ce eu franam si faceam flash-uri, ei virau tacticos la dreapta…

Concluzii: Desi  erau in patrulare, desi au fost martorii (sau chiar NU au vazut nimic ?!) probabil ca au preferat sa NU isi complice viata , la ora 03:30 …

Noiembrie 18, 2010 - Posted by | File de jurnal |

1 comentariu »

  1. :)) probabil nu au vazut, mai stii, acelasi caz mai deocheat, in SUA vreo 2 in urma, inaintea mea, dimineata ora 9:10 min intersectie X, toate au semnul stop evident, inaintea mea o Acura, trece fara sa se opreasca la semnul STOP, exact la intersectie din partea dreapta era masina politiei, imposibil sa nu vezi asta, eu zic, acus aprinde luminitele ca pe brad si ii da o amenda de 120$. Insa i-a mers, el scria ceva acolo si nu a observat cu toate ca era la 3 m :)) uite asa!

    Comentariu de haidavai | Ianuarie 20, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

