Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri funny


Aveti sampon?
– De oua.
– Si pe cap cu ce ma spal?

Un barbat se intoarce seara tarziu de la o bauta cu pretenii. Intra in casa nervos, bate cu pumnu’ in masa si striga la nevasta-sa:
– Femeie, cine e sefu’ in casa asta?
Femeia, scurt, ii scapa un dos de
palma peste gura. Barbatul resemnat:
– Da’ ce? Nici macar sa intreb n-am voie?

Doi politisti intra intr-o librarie. Dupa un moment de ezitare, vinzatoarea ii intreaba:
-Ce-i baieti, ploua afara?

-Vecine, sunt distrus. Nevasta ma insala! Mi-a zis aseara ca a dormit la Nuti.
-Si?
-Pai la Nuti am dormit eu!

Patru barbati stau de vorba la o sticla de vin. Se ajunge inevitabil la performantele sexuale.
Primul: Eu fac sex cu nevasta-mea o data pe luna.
Al doilea: Eu de doua ori pe luna.
Al treilea: Eu o data pe saptamana.
Al patrulea: Eu de doua-trei ori pe saptamana.
Primul catre al patrulea: Da’ tu nici n-ai nevasta!
Al patrulea: Aah, pai nu despre a ta era vorba?

Multumesc O.C.

Noiembrie 2, 2010 - Posted by | De la lume adunate... |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

