Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Zi de plaja la Curmatura, 1470 metri


O zi superba la Cabana Curmatura: soare, senin, peste 12 grade Celsius (din estimarile mele ochiometrice)
Dau cuvantul celor cateva poze facute cu iphonul, exact pt aceasta ocazie!
Publicat chiar de acolo, de la 1470m!


Update 1: Am reusit in sfarsit sa public si cea de-a treia fotografie facuta cu iPhone-ul, fotografie pe care nemernica si crashabila aplicatie WordPressApp (apropos, versiunile anterioare erau mult mult mai stabile) nu a vrut sa o uploadeze ieri.

Octombrie 30, 2010 - Posted by | File de jurnal | ,

6 comentarii »

  1. Hmm tu ai destul de mult timp liber daca stai toata ziua intre munte si mare🙂

    Comentariu de losty88 | Octombrie 30, 2010 | Răspunde

    • Hehehe, as vrea sa am eu atata timp liber cat crezi tu ca am, dar din pacate, nu😦
      Sunt doar niste iesiri de vichen’

      Comentariu de AirBorn | Octombrie 30, 2010 | Răspunde

      • eu nici ala nu-l am liber asa ca nu te plange🙂

        Comentariu de losty88 | Octombrie 31, 2010

      • Dar cine indrazneste sa se atinga de vichendul tau?! Cine e infamul? :))
        Si acum serios: ce (trebuie) sa faci in weekend de nu e liber?! Lucrezi in ture ?:D

        Comentariu de AirBorn | Octombrie 31, 2010

  2. nu lucrez in ture, lucrez permanent din pacate :))

    Comentariu de losty88 | Octombrie 31, 2010 | Răspunde

    • Naseul, sper ca macar remuneratia e pe masura numarului de ore prestate, desi parerea mea, proprie si personala, e ca nimic nu justifica viata irosita pe altarul unora sau altora😉

      Comentariu de AirBorn | Octombrie 31, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

