Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Joi Noapte…


E joi noapte … si ora tarzie m-a prins in holul unui luxos hotel din jegosul Bucuresti, butonand … nu de placere, ci pentru ca trebuie …:(

Desi preocupat de ale mele, la un moment dat nu am putut sa nu observ o tanara domnisoara, o canapea mai incolo … Blonda, draguta, maxim 25 de ani, aranjata, bine imbracata … Initial am remarcat-o pentru ca vorbea destul de tare la telefon, in romana … Era ora 1 si ceva noaptea … Nu e frumos sa tragi cu urechea, dar totusi am auzit ceva „il astept, trebuie sa vina” …

Mi-am continuat munca si totusi … 2-3 minute mai tarziu iar nu am putut sa nu il remarc pe domnul in varsta care a trecut pe langa mine si apoi … sa spunem ca a facut cunostinta cu tanara in cauza… Ca sa fie clar: domnul era destul de in varsta ca sa ii fie bunic si vorbea o engleza … destul de incerta :)) . Si au plecat amandoi sus cu liftul …😉

Bun … si iar m-am intors la muncile mele …

Acum cateva minute, tocmai imi inchideam multiplele ferestre negre cu scrisulet verde cu care ma delectez de obicei .. cand trece pe langa mine …

Concluzia … ?! In Romanica se munceste din greu :))

Octombrie 15, 2010 - Posted by | No Comment, Povestiri adevarate | , ,

2 comentarii »

  1. banii vorbeste … :)) :))

    Comentariu de strongvaleriana | Octombrie 26, 2010 | Răspunde

    • Banii se plimba … Banii se produce :))

      Comentariu de AirBorn | Octombrie 26, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

