Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri de 17 Martie


Prim ministrul Chinei il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac:
„Imi pare rau pentru atac, este o mare tragedie. Dar in caz ca ati pierdut documente importante in atentatul de la Pentagon, avem noi copii dupa toate…”

Saddam Husein il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac:
Saddam: Domnule presedinte, doresc sa imi exprim condoleantele pentru tragedia suferita… atat de multi oameni… niste cladiri atat de frumoase…
Doresc sa va asigur ca nu avem nici o legatura cu ce s-a intamplat. Nu am fost noi…
Bush: Care cladiri? Care oameni? Despre ce vorbesti?
Saddam: Pai… cat e ceasul acum in America ? Bush: E 8 dimineata!
Saddam:
Ooooops! Scuze, revin intr-o ora…


D-le Bush, aveti dovezi ca Irakul are arme de distrugere in masa?
– Sigur, am pastrat chitantele !

Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si iese pe hol, unde se intalneste cu presedintele Bush. Isi strang mainile si irakianul zice:
– Stiti, am si eu o intrebare.
– Excelenta, daca pot sa va ajut o sa o fac cu mare placere, raspund Bush.
– Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sunt si rusi, si negri, si asiatici, dar niciodata arabi.
La care presedintele Bush rade, se apleaca la urechea irakianului si-i sopteste:
– Pai asta e din cauza ca actiunea se petrece in viitor…

***********************************************************************************************

Limita decenta a betiei : Bea până ți se pare frumoasă, dar incă nu vrei să o ceri de nevastă….

Soacra exclama furioasa catre ginerele ei: daca mai scoti un cuvant plec acasa.
Ginerele: TAXI !”

Doi tipi, în parc, arunca nişte coji de pâine la porumbei. Zice unul dintre ei:
Uite porumbeii ăştia, sunt ca politicienii! Cât timp sunt jos, îţi mănâncă din palmă, dar când ajung sus, se cacă pe tine!

În spital este adus un tip cu o fractură craniană. Soră medicală completează fişa şi întreabă:
– Căsătorit?
– Nu, accident.

Pe perioada crizei economice guvernul român va asigura slujbe pentru şomeri. Ele vor fi oficiate de preoţi, episcopi şi mitropoliţi.

Ghita se duce la un magazin de electronice si intreaba: Aveti televizoare color?
Da. Avem
Perfect. Vreau si eu unul rosu!

Multumesc A.C.!

Martie 17, 2010 - Posted by | De la lume adunate... |

4 comentarii »

  1. eu vreau unul turcoaz!

    Comentariu de Luli | Martie 17, 2010 | Răspunde

    • Imi pare rau, cele turcoaz tocmai s-au terminat! Reveniti maine😉

      Comentariu de AirBorn | Martie 17, 2010 | Răspunde

      • normal! fac pariu ca e plin de de-alea negre!!!

        Comentariu de Luli | Martie 17, 2010

      • indeed. Avem tone negre … si cu picatele😀

        Comentariu de AirBorn | Martie 18, 2010


Lasă un răspuns

