Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

„Daca nu ai tupeu … mori de foame”


… zise tiganca cu fuste colorate ce tocmai se baga in fata la cantarit fructe / legume in Carrefour Orhideea!

Ce a facut operatoarea cantarului?! Ce au facut restul de prosti de la coada ? Nimic ….
Trist … si foarte trist … caci si eu m-am uitat in jur, am vazut ca sunt vreo 2-3 tigani … si am tacut din gura.

Dar se poate si altfel, mi-a povestit un coleg urmatoarea intamplare din trafic:
-> un domn batran, poate cam lent, l-a incomodat putin , la limita regulamentului, pe un minoritar mai bronzat, cu o Dacie;
-> minoritarul l-a depasit, i-a blocat calea, s-a dat jos si a a inceput sa urle si sa-l ameninte pe domnul in varsta;
-> pana cand colegul meu sa se gandeasca daca intervine sau nu, un domn aflat 3-4 masini mai in spate, vazand ce se intampla, a luat-o pe contrasens,a depasit Dacia minoritarului – pe care il vom numi TIGAN de acum inainte – a oprit, s-a dus la tigan si zicandu-i „Ce faci bai Tigane?” i-a mardit un pumn direct in figura….
-> tiganul a picat cuminte lat … batranul domn a multumuit … si TOTI au trait fericiti pana la adanci batraneti ….

Si-am incalecat pe-o sa,

Si v-am spus poveste’sa …

Decembrie 24, 2009 - Posted by | Povestiri adevarate | , ,

1 comentariu »

  1. Cred ca in marile magazine, in punctele „sensibile” ar trebui sa existe angajati discreti si cu prezenta de spirit care sa organizeze cu eleganta ‘asteptarea’ la coada. Dar cum supermagazinele stiu doar cuvantul profit maxim-mai asteptam!
    Nici pe strada nu e recomandabil sa-ti faci dreptate singur, unii sunt imprevizibili..In fine , va urez”Sarbatori fericite si la multi ani!”

    Comentariu de bibiguli | Decembrie 29, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

