Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri. Repriza a 3-a


Intr-o zi, la usa unei batrane, suna un domn elegant imbracat, cu un aspirator in mana. – As dori sa va prezint cel mai performant aspirator…, iar in acelasi moment arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabila de balegar, explicand: daca acest aspirator nu va curata TOT in urmatoarele 2 minute, promit ca restul il voi manca! Batrana,dupa ce asculta toata povestea, ii raspunde blajin: – Atunci sper c-ai pofta mare, ca eu n-am curent de azi-dimineata!

Culmea zgarceniei: Sa faci carti de vizita si sa nu le dai la altii

Un tip intra in sala deputatilor, toti deputatii erau lipiti de tavan, de ce? Aveau intalnire la nivel inalt. Dupa cinci minute tipul se intoarce si toti erau pe jos, de ce? Au cazut toti de comun acord.

Ce trebuie aratat unei femei care conduce 7 ani fara accident? – Viteza a doua


I: Care e deosebirea dintre bikini frantuzesti si cei rusesti? R: Cei frantuzesti iti intra in fund, cei rusesti in cizma.

Intrebare: Ce faci daca maine vine sfarsitul lumii? Raspuns: Vii in Romania, pentru ca noi suntem cu 100 de ani in urma!

La un bal, se duce unu la o tipa: – Papusa, dansezi? – Da, sigur. – Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.

Doi bancheri : – Pe mine ma omoara criza asta, nu mai am somn… Tu cum ai dormit azi noapte? – Ca un prunc…, am plans toata noaptea si m-am si cacat pe mine de vreo doua ori…

3 prieteni se lauda cu nevestele lor. Primul: – Eu am o nevastaaaa, ca un fluture!!! Al doilea: – Nevasta-mea e ca o caprioara!!! Al treilea sta si se gandeste, la care dupa 2 minute zice: – Pai… nici a mea nu prea seamana a om!!!

Noiembrie 24, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

2 comentarii »

  1. misto bancuri!🙂

    Comentariu de mihaela13o | Noiembrie 24, 2009 | Răspunde

    • Yeap, unele is faine!🙂

      Comentariu de AirBorn | Noiembrie 27, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

