Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Manele. Prin Pereti…


Prin pereti … Au inceput pe la 10 si putin. Am sperat ca e doar o repriza sporadica. Dar nu … e 23:40 si inca se aud. Am fost si am batut la usa. Pentru cca 30 de secunde s-a oprit muzica. De deschis nu a deschis nimeni. Pana am ajuns la mine … deja slagarele reincepusera.

Am sunat la 112. Si acum astept … sa vina Politia …

Update 1: Au trecut 8 minute. Politia inca nu a venit. Si domnu’ acela dragut de la 112, care mi-a zis pe un ton apasat : „vin in cateva minute, domnule…” Oare sa ma fi mintit ?! 😦

Update 2: Dupa inca 2 minute, a venit Politia. Au batut la usa. Nu au vrut sa deschida, se pare ca erau doar fetele acasa (10-12 ani) maneliste. Politistul le-a zis ca le da 10 milioane amenda daca nu deschid usa.

O vecina a iesit: „pai cum sa deschida, daca sunt doar fetele acasa?!”. Politistul i-a taiat-o: „da’ muzica tare la 12:00 noaptea pot sa o dea, nu ?”. Politia a plecat, mi-au zis sa sun daca vecinii mai dau muzica tare.

Concluzia:

-> rasunau manelele pe tot blocul;

-> traim intr-o tara de prosti, se pare ca iar am fost singurul „viteaz” care suna la politie;

-> dupa ce ca sunt prosti, mai sar ia apararea si la alti prosti…

Update 3: A fost liniste dupa …

Octombrie 12, 2009 - Posted by | File de jurnal |

7 comentarii »

  1. Nu ii suport pe astia!!! Am avut si eu vecini de genu si am chemat politia nu o data si tot au continuat pana o data a venit politia si a stat in scara pana nu au inceput vecinii sa deie muzica tare (nu muzica ci poluarea fonica) atunci s-au dus la usa si pe loc i-au dau o amenda sanatoasa 🙂 De cateva luni nu se aude nimic de la ei si nici nu stiu cine a fost faptasul de a sunat la politie

    Comentariu de Zozo | Octombrie 13, 2009 | Răspunde

    • Trebuie sunat la Politie cu promptitudine dupa ce aleg sa ignore avertismentul (in cazul meu m-au ignorat cand le-am sunat la usa)… In Bucuresti, Politia a venit de fiecare data (asta deja e a doua oara, prima data manelistii au fost la scara vecina) destul de repede 🙂

      Comentariu de AirBorn | Octombrie 13, 2009 | Răspunde

      • si la mine au venit mereu repede 🙂 max 10 min dupa apel

        Comentariu de zozo | Octombrie 13, 2009

      • mda, doar ca azi nu m-a sunat nimeni ca sa fiu martor la P/V pentru amenda …

        Comentariu de AirBorn | Octombrie 13, 2009

  2. Oare cum vor fi fetele astea atat de pasionate de muzica lor la 20-30 ani? Sau poate se vor indrepta, cine stie….

    Comentariu de greatcartoons | Octombrie 13, 2009 | Răspunde

    • Iti spun eu cum vor fi atunci…. asa cum sunt si azi altele pe pizipoanca.org sau net ca nu mai stiu 🙂

      Comentariu de Alex | Octombrie 13, 2009 | Răspunde

      • Right you are! 😉

        Comentariu de AirBorn | Octombrie 13, 2009


Lasă un răspuns

