Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bilant de biciclist


Aseara m-am plimbat cu bicicleta pana la o terasa! Si inapoi. Cam 10km in total!
Pe scurt:
-> la dus era sa ma darame un motoclist tembel : eram intre trotuar si masini, si el s-a bagat intre mine si masini; rezultatul: a trecut la mm de mine si m-a dezechilibrat. Concluzia: degeaba se plang motociclistii ca nu sunt protejati in trafic, si ei fac la fel ca si cei cu masini, ii doare undeva de cei mai „mici” decat ei;
-> la intoarcere:
–-> un taximetrist plecat de pe banda a doua s-a hotarat sa faca totusi dreapta; cat pe ce sa ma sui pe el, ii stricam naibii „golanul”;
–-> apoi un alt taximetrist s-a apucat sa ma claxoneze de la 1 m ca nu are loc de mine; am oprit amandoi la semafor si am facut schimb de injuraturi; individul m-a amenintat ca imi da si doua palme, norocul meu 😉 ca i-a fost lene: s-a multumit sa scuipe (contra vantului) prin geamul deschis …

Ce minunat e sa traiesti in Romania…

Octombrie 1, 2009 - Posted by | File de jurnal | ,

3 comentarii »

  1. Ziceam eu candva ca mersul cu bicicleta in Bucuresti se cheama adrenalina 🙂 Si totusi e atat de frumos…

    Comentariu de Alex | Octombrie 6, 2009 | Răspunde

    • Hmm , ia du-te matale in alte capitale europene sa vezi cat de fain ii acolo 😉
      Mi-aduc aminte de ex, ca in Amsterdam, pe langa Dam Square, am vazut prima data o faza la care mi-am zis ca biciclistul respectiv nu e intreg la minte:
      -> masini si biciclisti stationati la semafor;
      -> cand s-a facut verde, biciclistii s-au avantat fara frica in mijlocul intersectiei;
      -> masinile din spate au asteptat cuminti ca ei sa treaca si abia apoi s-au deplasat…

      Am vazut mai apoi inca de cateva ori situatii similare … Deci te intreb: unde e frumosul de fapt 😉

      Comentariu de AirBorn | Octombrie 7, 2009 | Răspunde

  2. da… am fost in vara asta in Amsterdam si m-am plimbat… si stiu sigur de la un taximetrist pentru ca mi-a spus… acolo biciclistii au intotdeauna prioritate… deci parca mai ai curaj sa fii biciclist 🙂

    Comentariu de Alex | Octombrie 7, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

