Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Flash-uri


Iubesc flash-urile. Si condusul in Romania pe autostrada.
Vin inteligentii cu masinile de sute de mii de euro … si eu ca boul, cu masina mea de oameni normali, indraznesc sa le stau in cale. Si atunci dragutii de ei, de la 500 metri cu Xenoanele lor incredibil de luminoase (oare de ce?!) imi aduc aminte sa trec la locul meu … pe banda intai.
Iubesc astfel de momente. De obicei pur si simplu iau piciorul de pe acceleratie. Daca insista, calc usor si frana. In seara asta am mers si mai departe: dupa ce treceam (cat mai incet) pe banda intai reveneam pe banda a doua, acceleram putin si le bagam la flash-uri in ochi cam cat baga ei tot drumul. Ce regret? Ca nu am Xenoane … da’ sunt bune si halogenurile, mai ales cand bagi cateva flash-uri pe secunda😉
Traiasca „Land of (all) the Choice(s)” … unde fiecare oligofren e liber sa faca absolut ce vrea …

August 24, 2009 - Posted by | File de jurnal | ,

2 comentarii »

  1. Esti foarte sigur pe tine si nu ierti nimic, dar poate scoate unu o mitraliera pe geam si atunci sa vezi flash-uri adevarate.:-P

    Comentariu de greatcartoons | August 24, 2009 | Răspunde

    • Nu sunt foarte sigur pe mine … Si iert doar ce este de iertat … M-am saturat de nesimtire, mitocanie, tupeu … si daca toti se dau la o parte din fata nesimtitilor , ce vor intelege ei ? Ca procedeaza corect , nu ?
      Facandu-le cat de multe flash-uri pot (e adevarat ca din pacate deranjez si pe altii) incerc sa ii fac sa se gandeasca data viitoare de 2 ori inainte sa faca flash-uri…
      Daca am fi intr-o tara civilizata (ex Germania) as putea suna la politie sa reclam ca am fost „presat” de cel din spate. In Germania iti iau permisul pentru asta. Stiu un caz cand unui neamt i-au luat permisul fara ca macar cel din fata sa faca plangere. L-au filmat pe autostrada si i-au trimis o invitatie la sectie😉
      In Romania, daca as suna la 112 pentru ca boii imi fac flash-uri si se apropie la milimetrii de mine, m-ar trimite la plimbare. Ca asa e la noi …😦

      Comentariu de AirBorn | August 25, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

