Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Tales from the crypt … adica din trafic …


Vineri, 14 august, 17:50, intersectia de la Gara, Calea Grivitei cu nu stiu cine. Totul muci muci muci. Am ajuns intr-un final la semafor si m-am ingrozit, situatia era groasa:

  • cand era verde pe sensul meu, intersectia era blocata; daca nu intram in intersectie , tot inainte, claxoane si injuraturi din spate;
  • nu m-am bagat: m-au depasit, au deschis geamul si m-au injurat la scena deschisa;
  • foarte multi intrau in intersectie si pe rosu;
  • situatia era mai nasoala decat in acel filmulet cu traficul din india;
  • intr-un final, cu un dram de noroc, am reusit sa prind intersectia partial deblocata pe culoarea verde si iata-ma trecut;
  • primul lucru pe care il vad cand ieseam din intersectie : 2 draguti de gabori, parcati intr-o masina pe dreapta .. se odihneau …
  • am vrut sa opresc undeva pe dreapta si sa ma duc sa le fac poza, sa se vada cum stau dragutii de ei si cu haosul din intersectie pe fundal …
  • din pacate, nu prea aveam unde sa opresc … si mai eram si in intarziere …😦
  • tragand linia, mi-au luat 10 minute si multi nervi ca sa traversez doar o intersectie … De ce ?!

PS: Iata si filmuletul cu traficul din India … Haotic … dar … mai bine decat ce am patit eu …

August 17, 2009 - Posted by | File de jurnal | ,

12 comentarii »

  1. Inca iti mai puui intrebari de genul „De Ce?” :)) Fa ca mine… fa-te biciclist🙂 1 la mana scapi de trafic si ajungi de oriunde pana oriunde in maxim 30 min… 2 la mana scapi de cautat seara cel putin jumatate de ora loc de parcare🙂 (asa era in cazul meu) :)) 3 la mana mai faci si conditie fizica….

    Comentariu de Alex | August 17, 2009 | Răspunde

    • Bicicleta e foarte buna… Din pacate, mai sunt si momente cand ai nevoie de mai multe roti si eventual motorizate…

      Comentariu de AirBorn | August 17, 2009 | Răspunde

  2. Hai sa iti spun eu de ce se odihneau: isi luasera mai devreme pachetul de la cine stie care ruda de prin afara si s-au gandit ca trebuie sa sarbatoreasca mai tarziu! Nu i-ai intrebat ce au primit?

    Comentariu de Khristianne | August 17, 2009 | Răspunde

    • Pachetul … da … da … si nu de la vreo ruda … ci de la vreun nene prins cu ocaua mica prin trafic, care le-a facut cadou vreun plic plin de ceva … si baietii ii numarau… incet incet incet … folosind abacul din dotare :))

      Comentariu de AirBorn | August 17, 2009 | Răspunde

  3. Saracii sunt si ei oameni… s-au resemnat total… si mai bine stau in masina decat ca altii care stau in mijlocul intersectiei si o incurca mai mult…Am fost si eu prins la un moment dat intr-o intersectie asa… claxoane peste claxoane, nu se mai stia cine are rosu, cine are verde si vad un caschetar din asta care statea la propriu cu mainile in sold pe o parte a intersectiei si scria mare pe fata lui ca nu stia ce sa ma faca…

    Comentariu de Alex | August 17, 2009 | Răspunde

    • Oameni oameni … Au voie pe moment (3-5-15 secunde) sa fie depasiti … dupa care , call for reinforcements & apply the LAW. Sau sa isi dea demisia…😉 Altfel => ANARHIE …

      Comentariu de AirBorn | August 17, 2009 | Răspunde

      • Tu nu ai inteles ca au fost dati afara de peste tot si numai ‘Politia Romana’ i-a primit? Unde vrei sa se mai duca?

        Comentariu de Khristianne | August 18, 2009

      • Si blondu’ de mine … care credea ca in Politiunea Romana … sunt cei mai buni dintre cei mai buni castraveti ..😀

        Comentariu de AirBorn | August 18, 2009

  4. Cred ca mai bine sunai la politie, spuneai ca niste colegi de-ai lor stau si se uita…la stele in timp ce altii se chinuie sa treaca o amarata de intersectie.

    Comentariu de Simona | August 18, 2009 | Răspunde

  5. filmul din india e cel mai tare. m`am uitat si nu`mi dau seama ce reguli de circulatie au in afara de masina mai mare are prioritate.

    Comentariu de thcgirl77 | Septembrie 15, 2009 | Răspunde

    • Ori asta … ori nu au nici o regula😉

      Comentariu de AirBorn | Septembrie 15, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

