Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Banc sadic


Un tip da sa traverseze strada…O voce suava în spatele lui:
– Nu traversa!
Omul nu traverseaza si în fata lui accident groaznic, trece un autobuz pe rosu, pietonii mor toti etc. Ajunge omul la gara, da sa cumpere un bilet la tren, aceeasi voce:
– Nu cumpara bilet la trenul asta!
Omul nu cumpara, si a doua zi afla ca trenul a deraiat si au murit toti calatorii.
– Doamne, îti multumesc ca ai grija de mine, spune omul cu voce tare.
– Nu este Domnul, sopteste vocea suava, sunt eu, îngerul tau pazitor!
– Ingerul meu pazitor!? (se mira omul), stii, tare mult mi-am dorit sa te vad, nu ai putea sa te transformi într-o gâza, un fluture ?
Un fluture vine si se aseaza în palma omului. Omul striveste în pumn fluturasul, mormaind printre dintii înclestati:
– Unde erai ma cand m-am insurat?

Multumesc Gabi V.

August 4, 2009 - Posted by | De la lume adunate...

6 comentarii »

  1. Insuratoarea este o „datorie a karmei dintr-0 viata anterioara” asa ca nimeni nu te poate ajuta…

    Comentariu de bibiguli | August 19, 2009 | Răspunde

  2. Un banc superb si tragic de realist.
    Sa zic si ceva pe langa el:ti-am mai citit din postari,am aceeasi parere buna despre blog,dar am trait cu impresia ca esti fata/femeie:)).Nu stiu de ce,poate fiindca primul post citit a fost cel despre femei si nu vazusem ca are autor anonim.Mi-ai lasat azi un comm si am observat cu stupoare ca nu esti femeie. Oricum,as vrea sa sune ca un fel de compliment,scrii la fel de bine ca o una(ce chestie sexista am spus).Ai un vocabular vast si nu te incurca semnele de punctuatie. Tine-o tot asa,se vede cu ochiul liber ca ai talent.

    Comentariu de emma | Septembrie 8, 2009 | Răspunde

    • Merci … din pacate in ultima vreme sunt doar un „preleur” .. ca sa o parafrazez pe Coana Chirita😉

      Hmmm … tu manuiesti si mai bine cuvintele decat mine … Tot nu mi-e clar daca ma iei in balon sau nu cu „Ai un vocabular vast si nu te incurca semnele de punctuatie” … :)) Suna a comentariul cuiva despre „Primarele care este” …😀

      Mai ales ca , desi nu imi aduc aminte post-ul tau pe care l-am comentat sau ce am comentat eu, sunt convins ca am batut campii . Asta dintr-un motiv foarte simplu: am avut niste munci de noapte si azi sunt dizzy rau … da’ rau rau …

      Deci inclin sa cred ca totusi ma iei in balon … Nu pot decat sa recunosc ca o faci foarte foarte bine … Ceea ce ma bucura , apreciez aberatiunile si mai ales subtilitatile care este … buneee😉

      Comentariu de AirBorn | Septembrie 8, 2009 | Răspunde

    • Hmm … si inca o chestie … „scrii la fel de bine ca una” … e o imensa discriminare😛 asa cum bine recunosteai … Rusinicaaaa🙂

      Comentariu de AirBorn | Septembrie 8, 2009 | Răspunde

  3. Chiar nu te iau in balon,iar orice asemanare cu fapte reale(ma refer la faza cu Vanghelie)este absolut intamplatoare.De obicei,nu arunc cu ironii in stanga si in dreapta.Pur si simplu,nu e stilul meu.Oricum,mi s-a mai spus ca e greu de realizat cand sunt serioasa si cand imi bat joc.Acum,ai cuvantul meu ca sunt serioasa.Multumesc ca imi apreciezi aberatiunile.

    Comentariu de emma | Septembrie 8, 2009 | Răspunde

    • Mare calitate … ironia fina🙂 Te invidiez … Desi imi inchipui ca sunt momente cand nu e chiar o mare calitate😀
      Te cred … daca pui la bataie si cuvantul tau ..🙂

      Comentariu de AirBorn | Septembrie 8, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

