Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

IM+ : Push Notification


Noua versiune (parca 3.2) de IM+ cu Push Notification este disponibila pe iTunes.

Costa doar 3.99 Euro si are Push Notification:

IM+ with Push Notification

IM+ with Push Notification

Aplicatia mai are si alte feature-uri, consider ca se merita.

Enjoy!

Update 1: Detalii despre feature-uri sale pe site-ul ShapeServices sau direct pe iTunes.

Update 2: Versiunea curenta este 3.1 si nu 3.2 cum enuntasem anterior.

Iulie 7, 2009 - Posted by | iphone | ,

14 comentarii »

  1. Trebuie sa incerc si eu sa vad ce ii de capul lui😛

    Comentariu de zozo | Iulie 7, 2009 | Răspunde

    • Da, se misca mult mai bine decat yahoo messenger, poti sa fii logat cu mai multe conturi de yahoo o data, sau cu alte messenger-uri (google talk etc etc etc), mai are si un feature in care iti pune ca status un link cu pozitia iphone-ului pe harta (foarte util daca de ex mergi pe munte)😉

      Comentariu de AirBorn | Iulie 7, 2009 | Răspunde

  2. O intrebare: Ce pachet de date folosesti de la Orange? Care sa si merite cel mai mult…

    Comentariu de Zozo | Iulie 7, 2009 | Răspunde

    • Salut,
      Pai nu am nici un pachet de date, abonamentul este de la servici, platesc la trafic. Habar nu am cat e costul pe MB … da’ oricum nu fac foarte mult trafic. De ex, luna trecuta – cand am facut mult trafic – am ajuns la 250 MB.

      Comentariu de AirBorn | Iulie 7, 2009 | Răspunde

  3. Uneori obtiunea asta de push nu e chiar atat de buna🙂 Sunt momente cand chiar nu vrei sa o ai activata si sa te trezesti cu diverse mesaje pe ecran🙂 De cand am patit-o mi-am dezactivat-o :))

    Comentariu de Alex | Iulie 8, 2009 | Răspunde

    • Never say never😀
      De acord …🙂

      Comentariu de AirBorn | Iulie 8, 2009 | Răspunde

  4. am uitat ca vroiam sa mai intreb ceva🙂 Ce program folosesti sa-ti vezi ecranul telefonului pe calc?😀

    Comentariu de Alex | Iulie 8, 2009 | Răspunde

  5. Da pana sa-mi spui am aflat da intradevar nu pot sa instalez nimic in cydia din cauza update-ului…. deci nu-s singurul care o pateste🙂 feeling much better🙂

    Comentariu de Alex | Iulie 8, 2009 | Răspunde

    • Bun, cred ca totusi nu vorbim de acelasi lucru:
      -> eu ziceam ca Veency nu mai merge dupa update;
      -> tu spui ca nu poti instala nimic din Cydia.

      Cred ca am avut si eu aceasta problema cand la jailbreak via redsn0w am bifat sa puna si Icy. Ca sa nu ai probleme, faci inca un jailbreak si nu bifezi Icy. Poti sa il instalezi apoi din Cydia … cred …

      Comentariu de AirBorn | Iulie 9, 2009 | Răspunde

  6. aaaaaa? hai nu din nou :(( Dar e ciudat ca abia acu cand am deschis Cydia si vroiam sa-ti spun despre ce eroare e vb mi-a aparut in prima pagina un mare chenar rosu in care-mi spunea ca e intradevar o „neintelegere” intre cydia si Icy… Si da eu le am pe amandoua…

    Comentariu de Alex | Iulie 9, 2009 | Răspunde

  7. Gata… am reusit sa rezolv problema. N-am putut doar cu jailbreak again…. A fost nevoie de itunes restore si apoi jailbreak. Sper sa nu mai fac treaba asta cel putin pana nu apare vers 4.0🙂 Mersi de info.

    Comentariu de Alex | Iulie 11, 2009 | Răspunde

    • Cu placere …
      Secretul ca sa nu faci chestii degeaba e intotdeauna sa incerci sa te informezi inainte😉

      Comentariu de AirBorn | Iulie 11, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

