Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Taximetristi, culmea tupeului sau in loc de Multumesc…


Bucuresti, Carrefour Orhideea! In fata mea si pe trecerea de pietoni, un taximetrist intorcea de pe sensul opus pe sensul meu! Desi mi-e greata de aceasta sub-specie, totusi l-am lasat! Mi-a multumit cu avariile! Pana aici totul pare OK!
Am mai mers maxim 10 metri, si apoi domnu’ taximetrist a decis sa opreasca pe alta trecere de pietoni ca sa ia clientul!
Toate bune si frumoase, doar ca pe sensul opus era un alt confrate de-al lui tot imbecil parcat… asa ca nu prea aveam loc de trecere!

Recapitulez:
-intoarce pe trecere ;
-il las sa se bage;
-merge 10 metri si opreste tot pe trecere;
-incurca trecerea;
-impreuna cu un alt imbecil de taximetrist aproape ca blocheaza drumul;
-il claxonez si e revoltat: „nu vezi Dom’le ca ajut clientul sa se urce in masina?!”

Nu-i asa ca astia nu merita nici un fel de mila?!

Iunie 13, 2009 - Posted by | File de jurnal, Imbecili | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

