Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Din nou bancuri


ine unu la doctor si spune:
– Dom’ doctor am o problema.
– Spune, ca de-aia sunt aici.
– Sunt un om de afaceri cu succes, merg cu afaceri in tara si cand ajung acasa o vad pe nevasta mea cum ma insala cu cel mai bun prieten.
– Bine domne dar eu sunt doctor….
– Lasa-ma sa termin.Scot pistolu sa-l impusc si ea spune:’stai calm nu te enerva ca daca-l omori faci puscarie si eu cu cine te mai insel? Mai bine stam la o cafea si discutam problema’…
– Da domnle dar eu sunt doctor…
– Lasa-ma sa termin. In urmatoarea saptamana la fel. Dupa doua saptamani la fel dom doctor. Ajung acasa o vad cum ma insala eu furios scot pistolu ea spune: ‘stai nu te enerva ca daca-l impusti ajungi la puscarie si eu cu cine te mai insel? Mai bine stam bem cateva cafele si dicutam problema’.
Asa ca dom’ doctor, vroiam sa intreb, e sanatos sa bei atata cafea?

–––––––––––––––––––––––––––––––––––
O femeie povesteste alteia:
– Acum o saptamana aud soneria si deschid. Un tanar corpolent ma intreaba daca sotul este acasa. Eu ii raspund ca nu. Atunci ma duce pe sus in dormitor si se culca cu mine. Si uite asa chestia asta se repeta in fiecare zi la aceeasi ora. Eu sunt nedumerita… pentru ca nu-mi dau seama: ce-o fi vrand de la barbatul meu?!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––
Daca vrei ca sotia sa te asculte cind vorbesti, vorbeste cu alta femeie. O sa fie numai ochi si urechi.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Cand esti inteligent si cand esti intelept? Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Unde se afla punctul G la femei? In lumina ultimelor cercetari s-a descoperit ca el este situat… la sfarsitul cuvantului SHOPPING!!!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
In bere e putere. In vin e sanatate. In cognac e distinctie, iar in apa sunt microbi…
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Semn rau – sa te duci noaptea in padure in portbagajul unei masini.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Savantii au ajuns la concluzia ca cele mai multe vitamine se gasesc la farmacie.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Ce s-a ales de lumea asta, domnule! Stateam duminica in biserica la slujba si o doamna de langa mine scoate o tigara, o aprinde si incepe sa fumeze… Sa-mi scape berea din mana, nu alta!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Politia rutiera, la locul accidentului, explica intr-un interviu TV despre importanta purtarii centurii de siguranta:
– Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: capul rupt, intestinele pe parbriz, ochii in pom, fara maini. In schimb, uitati-va si la cel care a purtat centura: parca-i viu!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Noapte de iarna, furtuna, un brutar tocmai voia sa inchida magazinul, cand intra pe usa un client infrigurat care voia sa cumpere doua cornuri.
– Sunteti insurat, domnule? intreaba brutarul.
– Bineinteles! Dar ce, credeti ca mama m-ar fi trimis la cumparaturi pe o vreme ca asta?!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
– Cine a indraznit sa-mi rascoleasca biroul in halul asta? tuna directorul.
– Baiatul d-voastra cel mic, domnule!
– Talentat copil, nu-i asa?
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
– Tata, spune-mi, de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii, asa cum e in Africa?
– Esti inca mic, fiule! Cand vei creste, o sa intelegi de ce legea ne apara!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––
Doua doamne mai in varsta:
– In ziua de azi tinerii sunt mult mai destrabalati.
– Da draga, ai dreptate… acum ar fi trebuit sa fim tinere!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Chelnerul catre o doamna:
– Ati observat ca sotul dvs. a cazut sub masa?
-Te inseli draga, sotul meu tocmai acum a intrat pe usa…
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
– Fratilor, merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
– Spune, cum s-a produs minunea?
– Mi-au furat masina!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Un betivan vine la doctor si ii spune ca este bolnav.Doctorul il consulta, dupa care ii spune:
– Nu pot sa pun diagnosticul maladiei dvs. Cred ca de vina este alcoolul.
– Nici o problema, d-le doctor, am sa vin cand sunteti treaz..

Multumesc F.

Mai 31, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

1 comentariu »

  1. Hey, imi percepi chirie daca postez si eu cateva bancuri pe blog-ul tau?😀
    Bancuri despre contabili!!😀

    Odata, un patron urca muntele insotit de contabilul
    sau si de un magar. * *Iata insa ca la o cotitura,
    contabilul si magarul alunecara intr-o rapa.Pentru
    scurt timp, ei se mai tineau agatati doar de o
    radacina.Trebuind rapid sa se hotarasca pe cine sa
    salveze, patronul trase din prapastie magarul in
    timp ce contabilul se rostogolea in adancuri. La
    investigatii, procurorul il intreaba cu nedumerire
    pe patron:
    – Si totusi, de ce nu l-ati salvat pe contabil,
    preferand animalul?
    – O clipa m-am gandit sa-l trag pe el dar apoi
    mi-am zis: daca il salvez pe dumnealui,la primul
    inventar, o sa-mi impute magarul!

    Doi contabili mergand spre casa vad un rahat pe
    trotuar.
    – Daca il mananci iti dau un milion. zice primul.
    Acesta il mananca, dar mergad mai vede unul si zice:
    – Daca il mananci si tu iti dau un milion. Primul
    contabil mananca si el. Pe drum au mancat fiecare
    cate zece rahati si la despartire unul zice:
    – Am mancat atata rahat si suntem fiecare la banii
    lui. Ce folos?
    Celalalt raspunde:
    – Da, dar am avut rulaj de douazeci de milioane!

    La o masa , un matematician , un economist si ….
    un contabil .
    La intrebarea :” Cat fac 2+2 ?” , s-a raspuns asa :
    – Matematicianul :” Fix 4″
    – Economistul : ” Probabil 4″
    – Contabilul , uitandu-se cand la unul , cand la
    altul :” Cat vrei sa fie ?”

    I: Stiti de cati contabili e nevoie sa schimbi un bec?
    R: De doi..unul care sa schimbe becul si altul care
    sa completeze bonul de consum!

    La o firma, se prezinta doi canibali pentru
    angajare. La inceput, nimeni nu vrea sa-i angajeze,
    dar in final ii angajeaza cu o conditie: sa se
    comporte bine si sa nu consume oameni. La inceput,
    totul merge bine, dar dupa cateva luni se observa ca
    a disparut contabila. Se fac cercetari si ii iau la
    intrebari pe canibali.
    Acestia nu vor sa recunoasca, dar dupa un timp unul
    dintre ei recunoaste ca a mancat contabila. Normal,
    este dat afara. Al doilea canibal il conduce pana la
    poarta si ii zice:
    – Ce te-a apucat sa mananci contabila? Eu de cateva
    saptamani halesc ingineri si nimeni nu le-a simtit
    lipsa.

    Comentariu de Angi | Iunie 15, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

