Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Ce inseamna o Bucla?!


Pentru cei care nu cunosc conceptul de “buclă” oferim aici explicaţiile clarificatoare pentru a înţelege ce se întâmplă atunci când se spune despre un program de calculator că “intră în buclă” („*looping*”).

Directorul unei firme îi spune secretarei:
– Vom pleca pentru o săptămână în străinătate la un congres şi sper să ne simţim bine împreună. Fă toate pregătirile necesare pentru călătorie…

Secretara îşi sună soţul:
– Voi pleca cu şeful la un congres, în străinătate, pentru o săptămână. Te rog, dragul meu, ai grijă de tine în acest timp.

Soţul îşi sună amanta:
– Nevastă-mea pleacă în străinătate pentru o săptămână. Hai să ne petrecem săptămâna asta împreună, prinţesa mea…

Amanta, care este învăţătoare la o şcoală particulară, îşi anunţă copiii:
– Pentru că săptămâna viitoare am de rezolvat o problemă, voi lipsi de la şcoală. Deci săptămâna viitoare nu veniţi la şcoală.

Unul dintre copii, pentru că îşi iubeşte foarte mult bunicul, fuge la el şi îi spune:
– Bunicule, săptămâna viitoare nu trebuie să merg la şcoală. Mi-ai promis că dacă vom avea timp liber vom merge la munte împreună.

Bunicul, (care este directorul din această istorioară) îşi iubeşte foarte mult nepotul. Ca urmare o sună pe secretară şi îi spune:
– Nepotul meu m-a rugat să-mi petrec săptămâna viitoare cu el, aşa încât nu vom mai merge la congresul din străinătate. Te rog fă demersurile de anulare a călătoriei.

Secretara îşi sună soţul:
– Directorul şi-a anulat călătoria aşa încât vom rămâne împreună, dragul meu…

Soţul îşi sună amanta:
– Nu ne mai putem petrece săptămâna viitoare împreună pentru că soţia mea nu mai pleacă în călătorie.

Amanta îi anunţă pe copiii de la şcoală :
– Problema pe care o aveam s-a rezolvat aşa încât săptămâna viitoare toată lumea vine la şcoală.

Copilul îi spune bunicului:
– Bunicule, săptămâna viitoare mergem la şcoală aşa că, îmi pare rău dar nu mai pot să-ţi ţin companie.

Bunicul director îşi sună secretara :
– Nepotul meu tocmai m-a sunat să-mi spună că nu mai poate petrece săptămâna viitoare cu mine. Ca urmare continuă pregătirile pentru plecarea la congres…

Acum aţi înţeles ce înseamnă “buclă”?

Multumesc Dan P.

Mai 14, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

18 comentarii »

  1. N-auzisem de „bucla” pana azi, cand am primit si eu pe mail..
    Sa-mi fie rusine?

    Comentariu de Luli | Mai 14, 2009 | Răspunde

    • Nope … Nu e problema 😉
      Da’ ai inteles ce inseamna , nu ? E un exemplu foarte ilustrativ, nu? 😉

      Comentariu de AirBorn | Mai 14, 2009 | Răspunde

  2. Da, daaa, ce frumoooosss… si educativ! 😀
    10xs!

    Comentariu de Angi | Mai 14, 2009 | Răspunde

  3. Oricum, eu stiam… c-am invatat la informatica… 😛

    Comentariu de Angi | Mai 14, 2009 | Răspunde

    • Da, da’ pariez ca nu ti-au explicat asa frumos, nu? 😉

      Comentariu de AirBorn | Mai 14, 2009 | Răspunde

  4. Ezact… so, esti bun de prof! 😀 Sau mai degraba Dan P? 🙂
    Sau… oricum, ar fi o buna metoda de a invata. 😀

    Comentariu de Angi | Mai 14, 2009 | Răspunde

    • Ei, Merci … in numele meu , al lui Dan P., si al celor multi care au facut relay la acest email si nu in ultimul rand … autorului anonim 🙂

      Comentariu de AirBorn | Mai 14, 2009 | Răspunde

      • You might say: 10xs to my fans, 10xs to my mother and to my future children and to the entire world! 😀
        Sau mai bine… „multumesc fanilor mei si pantalonilor care ma sustin”? =))

        (M-a amuzat teribil Ovidiu la postul cu DM)

        Ai un blog din ce in ce mai funny!

        Comentariu de Angi | Mai 16, 2009

      • da … funny, razna si haotic … :))

        Comentariu de AirBorn | Mai 16, 2009

  5. Si calculatoarele sunt construite ca un angrenaj de slabiciuni omenesti?

    Comentariu de bibiguli | Mai 14, 2009 | Răspunde

    • Nope, da’ acesta e un bun exemplu ca sa intelegi o bucla! Parerea mea 🙂

      Comentariu de AirBorn | Mai 14, 2009 | Răspunde

  6. Si eu l-am primit pe mail , via lug.ro :)) chiar ca e un exemplu bun pentru cei care nu stiu ce inseamna

    Comentariu de zozo | Mai 14, 2009 | Răspunde

  7. Sa stii ca eu nu intelegeam fara exemplul tau! 😉

    Comentariu de Khristianne | Mai 14, 2009 | Răspunde

  8. pai de ce trebuie sa te simti amuzanta ?

    Comentariu de Ovidiu | Mai 23, 2009 | Răspunde

  9. Amuzata… nu stiu daca sunt si amuzanta! 🙂 Datorita comentariilor tale simpatice care n-au nici o legatura cu post-ul… 😛 (E de bine!! 😉 )

    Comentariu de Angi | Mai 25, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

