Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Prapastiile Zarnestilor – Curmatura & Back


Iata pe unde am umblat ieri:

Prapastiile Zarnestilor – Curmatura & Back .

Cateva mentiuni sunt necesare:

1. Am ce sa arat azi datorita iPhone-ului si unei aplicatii minunate numite „MotionX – GPS”. Aplicatia este free si disponibila in AppStore.

2. Am plecat de la Izvorul lui Botorog , aflat undeva intre 900 si 1000 de metri. Din pacate, am uitat sa dau start la „Trip” in MotionX in iPhone, de aceea punctul de plecare apare undeva intre cota de 1200 si 1400 de metri :(.

3. Intoarcerea a fost tot la Izvorul lui Botorog, da’ iPhone-ul a ramas fara baterie undeva cand re-intrasem in Prapastii :(.

4. Am facut circa 2 ore pana sus la Curmatura. La intoarcere, am vrut sa o luam pe traseul marcat ce strabate o parte din Prapastii, dar pentru ca ne-am luat cu vorba, am gresit drumul si am ajuns pe un super traseu – nemarcat – ce trece prin canionul sapat de un paraias (foto 62-69 din Picasa Web Album). Din pacate nu am reusit sa fac prea multe poze in acest canion (ce se aseamana foarte mult cu 7 scari din Piatra Mare) pentru ca:

-> totusi tin la Nikon-ul meu D80 si l-am bagat in rucsac, traseul nefiind chiar floare la ureche;

-> lumina dupa amiezii plus orientarea canionului au compromis cateva fotografii 😦

Si acum cateva poze…






Restul on Picasa.

PS: Da, ultima poza din cele afisate nu e din Piatra Craiului… sunt Bucegii, vazuti de pe drumul dintre Tohanuri …

Mai 5, 2009 - Posted by | File de jurnal, iphone | , , , , , ,

14 comentarii »

  1. […] Original post by AirBorn […]

    Pingback de Prapastiile Zarnestilor - Curmatura & Back | Mai 5, 2009 | Răspunde

  2. Genial faza cu Motionx cred ca o sa imprumut ideea si eu :D, iar peisajul de nota 10 , felicitari pentru poze :

    Comentariu de zozo | Mai 6, 2009 | Răspunde

    • Merci pt apreciere!
      Cat despre MotionX, mi se pare cea mai buna alegere!

      Comentariu de AirBorn | Mai 6, 2009 | Răspunde

  3. Anytime!!! Aveam și eu aplicația dar nu m-am apucat sa o folosesc încă , dar de acum 😀 DA!

    Comentariu de zozo | Mai 6, 2009 | Răspunde

    • Pai si ce aplicatie de GPS foloseai?

      Comentariu de AirBorn | Mai 7, 2009 | Răspunde

  4. Oau! Just oau! sper sa ma-ntorc si eu ceva poze de la munte dupa w/e asta 😀

    Comentariu de Luli | Mai 7, 2009 | Răspunde

    • 10x!
      Success la shooting 😀
      Quo Vadis?

      Comentariu de AirBorn | Mai 7, 2009 | Răspunde

      • Brasov. Plimbarica scurta de oras.

        Comentariu de Luli | Mai 7, 2009

      • Enjoy! 🙂

        Comentariu de AirBorn | Mai 8, 2009

      • Ei, cum fu?
        Ceva poze?

        Comentariu de AirBorn | Mai 10, 2009

  5. inca n-am reusit sa le pun pe undeva. tre’ sa ma las de flickr. si-n plus, m-a lasat pc-ul balta :((
    dar avem povesti de adormit copiii de-acum 2 minute incepand 😀

    Comentariu de Luli | Mai 13, 2009 | Răspunde

    • Solutia pt lenesi: pui PICASA pe PC (dupa ce il re-invii) si apoi le uploadezi foarte rapid cu Picasa 😉

      Comentariu de AirBorn | Mai 14, 2009 | Răspunde

      • asa intentionam.. dar deh, soarta mi-e potrivinica :((((

        Comentariu de Luli | Mai 14, 2009

      • Io… da’ ce soarta rea … :d

        Comentariu de AirBorn | Mai 16, 2009


Lasă un răspuns

