Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

iPhone & saritu’ in aer…


Se ia una bucata iPhone, una bucata ibric, 1 litru de apa si niste ceai! Se pune apa in ibric si ibricul pe aragaz! Se aprinde focul! Se seteaza timerul pe iPhone la 10 min!
Intre timp se verifica daca exista update-uri pe Cydia! Exista! Se instaleaza! Respring Required! Respring…
Si m-am uitat astfel cam 15 min la TVeu! Apoi am trecut prin bucatarie: apa era pe sfert si atunci mi-am adus aminte de ceaiul meu :(!
Explicatia: daca faci respring se opreste timer-ul! IPhone sucks….

Aprilie 29, 2009 - Posted by | File de jurnal, iphone |

7 comentarii »

  1. Ai spalat ibricul inainte? Sa ai grija sa fie curat…😀

    Comentariu de Angi | Aprilie 29, 2009 | Răspunde

  2. Hai mai nici chiar asa iPhone sucks? :)) mine to ca nu mai incape muzica pe ea :)) si kkt de aparat nare slot de card :))

    Comentariu de zozo | Aprilie 29, 2009 | Răspunde

    • Elegant ar fi fost, tinand cont de faptul ca SO-ul e un unix, sa programeze ceva via „atd” sau „crond” si nu via Sprinboard …
      La fel si cu usage-ul … daca i-ai dat respring … adio informatii despre usage (in standby, vorbit etc) …

      Cat despre spatiu … mie inca imi ajunge😀

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 30, 2009 | Răspunde

  3. eehh acu si tu🙂 totusi cron ar fi mers😀

    Comentariu de zozo | Aprilie 30, 2009 | Răspunde

    • ei … si ca tot mi-am adus aminte de inca un motiv pentru care „iphone sucks”: alarmele nu suna daca e oprit …😦

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 30, 2009 | Răspunde

  4. Si cand ma gandesc ca am doua telefoane care suna in fiecare dimineata desi nu s-a mai atins nimeni de ele de un an.

    Comentariu de simona | Mai 1, 2009 | Răspunde

    • :)) inteleg … s-au obisnuit … si suna asa … puterea obisnuintei😀

      Comentariu de AirBorn | Mai 2, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

