Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Cioburi Reloaded …


Sper ca totusi nu imi vor sparge masina. Din nou … (vezi Cioburi ).

De ce imi pun astfel de intrebari (bineinteles ca nu mai las nimic la vedere prin masina … ) ? Pentru ca in seara asta, venind acasa dupa cateva zile, am remarcat o co-nationala ce spargea seminte gratios prin parcare … aparent fara o treaba anume. Uitandu-ma prin jur, am remarcat si urmele a vreo 3 sesiuni distincte de vandalizare geamuri de masina … fapt care m-a pus pe ganduri …😦

PS: A naibii criza! Unu dintre efecte – pe langa cele deja cunoscute – e ca s-au intors ciorditorii din Spania si Italia … ca e criza … si opereaza iar pe la noi :((

Update 1: Am scapat fara cioburi :-D! Uraaaa!

Aprilie 20, 2009 - Posted by | Bla bla-uri | , ,

10 comentarii »

  1. But the day is long!😀 (Just joking… :P)

    Bravo!😉

    Comentariu de Angi | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

  2. ii foame mare acum la ei, nici eu nu mai las nimic in masina si verific mereu sa vad daca am pus alarma never know…

    Comentariu de zozo | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

    • Da, corect! Eu aseara am luat tot tot din masina …😀
      Un coleg lasa torpedo-ul deschis, cotiera ridicata … sa se vada ca nu are nimic. Am vrut sa las si eu torpedo-ul si cotiera deschise … da’ ramanea o lumina aprins in torpedo… si a trebuit sa renunt…

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

  3. La mine in oras nu prea se sparg masini , si daca da foarte rar da la voi e dezastru, poti sa ai si o masina blindata tot o desface ca si o conserva :S

    Comentariu de zozo | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

    • Da?! Zii unde ca ii trimitem pe baieti si pe la voi … ca la noi sunt deja prea multi😀

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

  4. lasai sa steie acolo ;))

    Comentariu de zozo | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

    • Common … vi-i dau ieftin de tot😀

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

  5. NU ms eu încă mai țin la DacWagen-ul meu și nu vreau sa pățească ceva (oricum suferă destul de la mine😀 )

    Comentariu de zozo | Aprilie 21, 2009 | Răspunde

    • Bine… daca e dragoste marturisita la scena deschisa … deja mi-au dat lacrimile …😀 no more sparlitori chez vous :-)) nu le mai vand pontu’ cu „good hunting grounds”😀

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 21, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

