Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Cioburi


In dimineata asta am iesit grabit din bloc si m-am indreptat grabit spre masina! Eram preocupat deoarece iesirea din parcare parea blocata! Ma apropii si vad ca in masina care bloca iesirea este cineva! Zic „bine” si ma intorc spre masina! „Stupize”: geamul din dreapta fata nu mai era … Se transformase in cioburi!

Tot suprinzator, la ora la care public acest post ( via WordPress app & iPhone), de la spalatorie😉, masina mea are toate geamurile intregi :-)!

10x 2 ASITO KAPITAL & MIT MOTORS! Thank you Guys!🙂



Aprilie 15, 2009 - Posted by | File de jurnal | , ,

3 comentarii »

  1. N-am inteles… sunt si eu obosita…😛 este masina ta?

    Comentariu de Angi | Aprilie 15, 2009 | Răspunde

  2. Eu prefer dialogul monologului…😀

    Comentariu de Angi | Aprilie 17, 2009 | Răspunde

  3. […] Reloaded … Sper ca totusi nu imi vor sparge masina. Din nou … (vezi Cioburi […]

    Pingback de Cioburi Reloaded … « Airborn’s Bla-Bla-uri | Aprilie 21, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

