Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Si vinovati … si cu gura mare…


In fata la „uzina” unde uzinesc eu zi de zi lucratoare, e o parcare privata. Pentru care platim chiria. Si care are un indicator cu parcare privata. Si pentru ca tot platim chirie, vrem sa o si putem folosi. Din pacate, parcarea in zona e cam tricky. Adica nu gasesti chiar de la prima incercare. Mai ales ca langa „uzina”, e o Posta. Deci nu e deloc neobisnuit ca diversi imbecili sa :
-> sa se bage in parcare (caz in care ocupa un loc din cele X);
-> sa parcheze in fata intrarii, blocand toate cele Y masini din parcare sa iasa sau cele Z care vin sa intre;
-> cateodata parcheaza si in fata garajului „uzinei”, blocand accesul la acest garaj (care e destul de folosit totusi).

Argumentele acestor imbecili:
-> da’ nu vezi dom’le ca nu am unde?
-> stau doar 2 minute, ma duc pana la Posta!
-> da? parcare privata? si care e problema? fugi dom’le de aici , eu parchez unde vreau;
-> e parcare privata?! unde scrie asta dom’le ?
-> e parcare privata?! aaa …, nu am vazut indicatorul …

Ce nu stiu ei: Posta Romana e o companie de stat, din cale afara de eficienta😉. Stai doar 2 minute la Posta doar daca ai noroc cu carul. Caz in care poti trece si pe la Loto, sa incerci la 6/49😉

Specimenele care fac asta sunt de obicei:
-> soferi ;
-> manelisti cu privirea inteligenta😉 ;
-> oameni de 2 bani;

Azi a fost o doctorita; tanara , relativ dragutza; cu un 206. A venit la posta pentru 2 minute (asa ne-a zis dupa). A parcat in singurul loc ramas liber, a pus avaria si a plecat. Pentru circa 15-20 de minute. Intre timp, a venit un coleg, care neavand unde sa mai parcheze a blocat-o. Cand donsoara docteur a venit, da-i claxoane. Un alt coleg a deschis geamul si i-a zis : „Coboara in 2 minute colegul”. Apoi a vorbit cu cel care o blocase sa se duca dupa minim 15 minute. Sa vada si donsoara cum e cu alea 2 minute😉
Din pacate, un alt coleg, care avea cheile de rezerva ale masinii respective , s-a dus sa o mute.😦
Ce e de precizat: colegul respectiv e un om foarte OK, cu foarte mult bun simt. Probabil ca a rugat-o ca pe viitor sa nu mai parcheze acolo. Eu priveam de pe geam. Vazand ca discutia continua, m-am dus jos. La timp ca sa aud explicatiile domnisoarei docteur:
-> am venit pentru 2 minute la posta;
-> daca nu am gasit alt loc de parcare, am parcat aici ;

Argumentele ei i se pareau foarte corecte. Fals insa. Iata si de ce:
-> Daca nu ai unde, nu inseamna ca poti;
-> Proprietatea privata e garantata de Constitutie😉.

M-am bagat si eu in vorba. Am ajuns la alte subiecte:
Ea: „Poate o sa aveti nevoie de doctor si atunci … ”
Eu: „Da, da, stiu cum sunt doctorii . Fara spaga , nu misca un deget”.
Ea: „Eu nu am luat in viata mea spaga. De ce generalizati ?”.
Eu: „Pentru ca marea majoritatea a doctorilor au luat, iau si vor lua spaga. Dar dumneavostra de ce parcati in parcarea privata a altora? Daca eu vin la dvs acasa ca nu am unde dormi , vi se pare normal ?”
Ea: „Nu , pentru ca nu e acelasi lucru ” …

Ei bine … mie mi se pare cam acelasi lucru draga donsoara docteur …😉

Concluzia: De la Opinca la Vladica, in Romania, Legea nu e respectata mai de nimeni . Legea si bunul simt  sunt ocolite, interpretate. Romanul nu respecta nimic, si cand e prins cu ocaua mica, e foarte guraliv si agresiv ….😦

Intrebari retorice: Oare va veni civilizatia si la noi vreodata? E suficient ca eu sa fiu civilizat, sa respect Legile si pe cei de langa mine?! Sau asta inseamna doar ca sunt fraier si ca voi fi calcat in picioare de gloata?!

Aprilie 14, 2009 - Posted by | File de jurnal | ,

4 comentarii »

  1. Din păcate la noi încă nu se respecta legea în totalitate (sau nu o iau in serios )…, civilizație? cu asa oameni? mai întâi sa își schimbe mentalitatea majoritatea și apoi putem vorbi și de civilizație. Nu ești singurul care încearcă sa se poarte civilizat, dar când nu ai cu cine…

    Comentariu de zozo | Aprilie 14, 2009 | Răspunde

    • E foarte simplu sa apara civilizatia in Romania (adica sa isi schimbe distinsii mentalitatea): se pune Justitia cu Paru’ (Politia) pe ei . Pac cum cineva (eu , tu , ei sau ele) incalca Legea, pac tre sa plateasca (dupa fapta si rasplata😉 ).
      Doar nu crezi ca altii s-au nascut civilizati?! Nu nenicule, omu’ nu prea intelege de vorba buna …😉

      Comentariu de AirBorn | Aprilie 14, 2009 | Răspunde

  2. Asa este…

    Comentariu de zozo | Aprilie 14, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

