Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bucuresti – Constanta


Azi (sambata, 28.03.2009) m-am hotarat si eu sa merg la Mare. De ce azi? Sa zicem doar ca parfumul ei sarat a ajuns pana in Jegosul Bucuresti. In mintea mea , of course 😉

Si am plecat. Tarziu ca de obicei 😀

La Drum. Pe A2. Cica Autostrada Soarelui. Hmm. Prima portiune cu asfaltul cam … dur. Terminat in graba. Sau mai bine zis, neterminat. Cu imbinari solide la poduri , sa stii ca exista. Cu garduletul de protectie sucit in directii poznase de oameni buclucasi si probabil imprudenti. Cu hoituri de animale pe asfalt. Pentru ca gardul de plasa din loc in loc, foarte des de fapt, era culcat la pamant. De vajnicii tractoristi care ara ogorul tarii. Pentru ca altfel nu imi explic de ce erau atat de multe portiuni cu gardul distrus si cu hoituri pe asfalt.

Dar sa trecem mai departe.

Cu A2 plina de soferi decenti si politicosi, ce stiu bine bine codul rutier si il si respecta. Din pacate, aceasta realitate e de pe un A2 din alta tara. Poate A2 dintre Wien si Graz, poate din alta parte. Sigur nu de la noi.

Cum sunt soferii pe A2 la noi? Care mai de care mai bengosi si mai imbecili. Flash-uri, depasiri la aspiratie, viteze de circuit de curse. Asta e, life sucks pe A2 din Romania.

La inceput nu imi parea prea aglomerat. Ceva autoturisme, ceva tiruri . Apoi mi-am adus aminte ca totusi e martie si brusc mi s-a parut cam multa lume indreptandu-se spre Est, spre Marea cea Mare …

Si uite asa, s-a terminat autostrada. Am ajuns la Cernavoda si pe un drum cu o banda pe sens. Am oprit pentru o Cola, ca imi picau ochii de somn. Si o cioco. Am vazut un afis cu „Romania-Serbia”. Am zis „hmm, parca am mai auzit de asta. Oare cand o fi?!”.

Si am mers mai departe. Medgidia apoi. Apoi frana, coloana. Cat vedeai cu ochii in fata, masina langa masina. Unii intorceau in drum. Altii aveau numar scris cu chirilice (de fapt mai vazusem si anterior cateva masini cu astfel de numar) . Bulgari mi-am zis. Apoi am vazut oameni cu steaguri la masini. Tricolorul. Si totusi nu e ziua nationala. Oare ce o fi?

Coloana

In coloana

Brusc, m-a lovit: „Romania-Serbia. Azi. La Constanta”. De aia masini cu numar scris cu chirilice (sarbi), d’aia imbulzeala spre Constanta, d’aia oameni cu steaguri. Cand e vorba de spart seminte si uitat dupa niste idioti care alearga degeaba dupa o minge pe un stadion, Romanu’ devine brusc patriot. 😉

Pentru ca oricum eram in coloana, il intreb pe un nene: „Azi e Romania – Serbia si se joaca la Constanta, nu?”. Se uita la mine ca la un „picat din Luna” si imi confirma. Bun, unul dintre mistere se rezolvase. Mai ramasese al doilea: „de ce stateam asa de elegant in coloana si de ce unii din coloana intorceau in mijlocul drumului”.

Ma dau jos, intreb si aflu ca tocmai ce fuse un accident. Ceva legat de unu care a intrat intr-o masina de politie. Mai trec cca 5 minute si aflu adevaru’ : „Plutonieru’ Tuzgureanu, in misiune sau nu, vorbind la telefon in timp ce conducea cu 140 km/h in curba, pe banda a 2-a, a intrat in TIR-ul de pe banda 1 si a ricosat in masina de pe contrasens”.

L-am injurat in gand pe dom’ plutonier … si am asteptat circa 45 de minute, timp in care am facut cateva poze, cu iPhone-ul – camera era adanc „ascunsa” in rucsac – pentru a imortaliza „civilizatia” autohtona …

PS: Partea cu adevarat amuzanta e ca , dupa ce au trecut cele 45 de minute si coloana a inceput sa se miste, oamenii de pe camp, smecherii, inca erau blocati si invaluiti intr-un nor de praf consistent – pe care, din pacate, iPhone-ul nu prea l-a prins. 😀

Martie 28, 2009 - Posted by | File de jurnal | , , ,

2 comentarii »

  1. Atata adevar in spusele tale… Dar, sti cum e: speranta moare ultima…Chit ca e ea numita curva, nu ii pasa…

    Romanul NU se va trezi ca natiune niciodata, sportul national nu este „footbalul”, ci vaicareala.Nu spuneti ca nu ati observat… Dar eu una sunt foarte optimista…ma bazez pe selectia naturala…:)

    Comentariu de roxana | Mai 1, 2009 | Răspunde

    • Hmm, nu vaicareala, ci lucrurile facute de mantuiala sau spaga :d !
      Asta ca sa nu ma las mai prejos 😉

      Comentariu de AirBorn | Mai 1, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

