Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Primit leapsa


… de la Luli .

So:

My First First Car: o Dacie 1310, a alor mei. Daca ma gandesc bine … de fapt nu am avut niciodata o masina pe numele meu🙂

Trip within the borders: Hmm. Tough. Prima: Cred ca aveam cam 2 ani si am fost cu ai mei, la munte , la niste prieteni la Intorsura Buzaului. Evident nu imi aduc eu aminte nimic, mi-au zis Ei.
Trip across the borders: Varna, Bulgaria, 1994. One day trip.

Memory: Parca au trecut 1000 de ani de atunci. Aveam o tricicleta careia ii ziceam Teta, era galbena cu negru si o conduceam in viteza pe la bunicii mei prin curte.

Pet: Tot de la bunici, ceilalti bunici in cazul acesta: un caine, Azorel. Statea in curte bineinteles si era foarte simpatic. La un moment, s-a pierdut. Si dupa ceva timp, s-a intalnit cu Buni prin sat si s-a intors cu ea acasa.

Crush: Hmm, Catalina de la Gradi😀

Discovery: !@# Doar ca 99.99% din lucrurile interesant-descoperibile au fost deja descoperite de altii😀

Job: Primul job din pasiune: Lab-ul de Info de la liceu. Neplatit of course. Pierdeam o groaza de timp pe acolo🙂. Apoi , „dactilografa” Mamei mele necomputerizate. De nevoie, of course😉, in timpu’ liber, tot neplatit, da’ cu bonusuri😀. Primul Job adevarat (platit si full time): actualul Job. Actualu’ meu sef imi spunea la un moment dat: „eu am mai lucrat si in alta parte si aici nu e chiar asa de rau, cred ca e cel mai bine”. Raspunsul meu a fost : ” da, ai dreptate, nu am termen de comparatie. Totusi, parca de la an la an e mai rau”. Si mi-a dat dreptate …😀

Idol: Hmm… Don’t really know. Sunt cateva chestii care imi plac, pe nici unii nu i-as numi idoli. Deci PAS.🙂

Creation: Initial am scris „Software-uri. Mici, ne-importante, probabil inutile. :-D”.

Dupa aceea mi-am adus aminte de Gradi, de scoala primara. Ne jucam cu plastilina, decupari, picturi, desene . O chestie interesanta pe care o tin minte: dadeam cu cerneala albastra o coala de desen, apoi pictam pe ea , cu PIC – hehehe, oare ma intreb cine mai stie ce e ala PIC?! – peisaje de iarna. Super fain era atunci …

Iar eu, pentru ca sunt si mai darnic decat leapsa-datatoarea mea, o transmit Universului intreg😀

Martie 27, 2009 - Posted by | Bla bla-uri

11 comentarii »

  1. Bravo, ai scris foarte frumos. Zambesc!🙂
    P.S.: Eu mi-aduc aminte de PIC!😛 Cum as putea oare uita!?😀

    Comentariu de Angi | Martie 28, 2009 | Răspunde

    • Hei, vorbesc de PIC si nu de Pasta corectoare sau altceva.
      Deci l-ai prins si tu …🙂

      Comentariu de AirBorn | Martie 28, 2009 | Răspunde

  2. Dap, l-am prins… oi fi eu tanara, da’nici chiar asa…🙂

    Comentariu de Angi | Martie 28, 2009 | Răspunde

  3. Picu’ nu era in varful celalat al unui fel de stilou, dar nu stergea decat anumite tipuri de cerneala?
    Hope u enjoyed writing🙂

    Comentariu de Luli | Martie 28, 2009 | Răspunde

    • Picu’, pe vremea mea, era un „pix” separat. Si stergea cam toate tipurile de cerneala – pe vremea mea , adica acu’ cateva secole😀

      Comentariu de AirBorn | Martie 28, 2009 | Răspunde

    • Placut scrisu’ si amintirile🙂. Destul de greu totusi ..😦 de adus aminte … clipe trecute peste care se asternuse colbul veacurilor tacute …

      Comentariu de AirBorn | Martie 28, 2009 | Răspunde

  4. De vina, pentru melancolie, este primavara..da trece si ea !

    Comentariu de bibiguli | Martie 28, 2009 | Răspunde

  5. AirBorn, question!🙂
    Se numeroteaza comment-urile, si sunt vizibile, desi nu sunt aprobate de tine? Zic asta pentru ca nu apar si la „Parerile altora”.😀

    Comentariu de Angi | Martie 29, 2009 | Răspunde

    • Poti seta daca e nevoie de aprobare sau nu. Nu stiu ce e cu „Parerile altora”.

      Comentariu de AirBorn | Martie 29, 2009 | Răspunde

  6. Something’s strange!

    Comentariu de Angi | Martie 29, 2009 | Răspunde

  7. S-a rezolvat… intr-un final!🙂 Mersi de explicatii!

    Comentariu de Angi | Martie 29, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

