Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri bune rau!


Tiganca intarzie. La sosirea ei, tiganul, nervos, o intreaba:
- Unde-ai fost, fa?
- La servici.
- Fa, te rup! Pana la ora asta, la servici?
- Taci, omule, c-am luat salariul si am fost la piata, la cumparaturi.
- Si ce ai cumparat, fa?
- Ete asta am cumparat, zice tiganca si ii arata o lingura de lemn..
- Auzi, fa, fir-ai a dracu’, noi n-avem bani de-o tuica si tu cumperi mobila de bucatarie?

Mama gravida isi intreaba copilul de 5 anisori:
- Ce vrei sa iti aduca barza, un fratior sau o surioara?
- Mamica, daca nu te doare prea tare pasarica as dori un calut de lemn …

O fetita se uita pe gaura cheii in camera parintilor. La un moment dat exclama: “Si cand te gandesti ca pe mine vor sa ma duca la psihiatru pentru ca-mi sug degetul!”

Furnica alerga disperata prin padure… La un moment dat da nas in nas cu leul, regele animalelor:
- Ce faci, furnicuto, unde alergi in halul asta?
- Pai, cum, marite rege, n-ai auzit?
- Nu, ce e?
- S-a produs un accident ingrozitor…
- Zi odata, ce e?!
- Pai, s-au ciocnit elefantul si hipopotamul, rau de tot…..
- Bine, si ce treaba ai tu, de ce alergi ca disperata?
- Ma duc sa donez sange

Un bãrbat merge la psihiatru:
- Doctore, soþia mea e infidelã. În fiecare searã merge la barul pescarilor ºi agaþã bãrbaþi. Chiar mai rãu, se culcã cu oricine o întreabã! Înnebunesc! Ce crezi cã ar trebui sã fac?
Doctorul rãspunde:
- Relaxeazã-te, respirã adânc ºi încearcã sã te calmezi. Acum spune-mi, unde mai precis e barul acesta?

Un bãrbat la volanul unei maºini. e noapte, el e foarte obosit dupã multe ore de condus. La un moment dat, trage pe dreapta pentru necesarul pui de somn. Nici n-apucã s-aþipeascã, cã-l trezeºte unul:
- Nu vã supãraþi, aveþi un ceas?
Acesta nervos rãspunde:
- E 4 jumate! Se bagã iar la somn. Dupã ceva timp, altul îi bate-n geam:
- Nu vã supãraþi, aveþi un ceas?
ªi mai nervos rãspunde:
- E 5 fãrã 10! Dupã care scrie pe o foaie mare: “NU ªTIU CÂT E CEASUL” ºi o lipeºte pe maºina. Un al treilea se opreºte ºi îi bate-n geam.
- Tu ce mai vrei mã? întreabã ºoferul enervat la culme.
- E 5 ºi 10!

O doamna se intoarce din concediu,de la mare,iar sotul o intreaba:
-E,cum te-ai diustrat?
-Acolo femeile ori impletesc ori fac sex
-Si tu ce ai facut?
-Pai avand in vedere ca mi-am uitat andrelele…..

Un ardelean se trezeste dimineata si cand se uita pe geam vede trei insi care faceau poze. Ardeleanu suparat iese din casa si se duce la ei..
- Pai ce faceti voi aici ma’ la mine in ograda?
- Masuram bade.
- Da ce masurati mai?
- Pai pe aici o sa treaca autostrada Transilvania.
Ardeleanul sta si se gandeste:
- Da o sa treaca multe masini p-acilea?
- Pai logic ca o sa treaca.
- Aha.. si cam cate?
- Ei cate.. sute, mii..
- Si o sa treaca si noaptea?
- Pai sigur ca da.
- Da crucea mamii lor .. io’ sa stau sa le deschid poarta la fiecare?

Ce reprezintã doi albanezi pe plajã cu cîte douã beþe în mînã? Paza de coastã!

Dacã o mai þine criza economicã tot aºa, vor mai rãmâne doar douã bãnci: banca de spermã ºi banca de sânge.
Când vor fuziona, noua bancã se va numi The Bloody Fucking Bank

O femeie foarte seducãtoare intrã într-un bar, se duce la toaletã, iar cînd vine, se duce direct la barman ºi începe sã-l mîngãie tandru pe barba stufoasã: “Tu eºti ºeful?”, întreabã ea, mîngîindu-i faþa cu ambele mîini. “Nu, nu sunt eu”, îi raspunde el. “Poþi sã-l chemi pentru mine; vreau neapãrat sã vorbesc cu el?”, spuse ea plimbîndu-ºi mîinile prin faþa ºi pãrul lui. “Mã tem cã nu”, rãspunse barmanul vizibil excitat, “Pot sã te ajut eu?”. “Da”, spuse ea, bãgîndu-i douã degete în gurã ºi lãsându-l sã i le sugã, “Spune-i cã nu e nici hîrtie igienicã ºi nici sãpun la toaleta femeilor”

O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se aseaza la masa sa manance, iar batranul ii spune sotiei:
- Luceafarul meu, adu felul intai.
Dupa ce il termina, batranul zice:
- Frumoasa mea, adu si felul doi.
La final batranul se adreseaza dragastos sotiei:
- Iubirea mea, adu desertul.
Dupa-masa, femeile merg la bucatarie, iar barbatii raman singuri. Tanarul socat si impresionat il intreaba pe batran:
- Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i mai spui cuvinte asa frumoase?
- Sa-mi bag picioarele daca mai mi-aduc aminte cum o cheama!

Multumesc Alina C.

martie 24, 2009 - Publicat de | De la lume adunate...

14 comentarii »

  1. ar fi deja un cliseu sa-ti zic “foarte fuuuuny” si sa aleg ca preferat pe cel cu masina si ora?

    Comentariu prin Luli | martie 24, 2009 | Răspunde

    • Nope :)
      Mi-e mi s-a parut cel mai tare cel cu ardeleanu’ :D

      Comentariu prin AirBorn | martie 24, 2009 | Răspunde

  2. Si MIE… :)

    Comentariu prin Angi | martie 25, 2009 | Răspunde

    • Bravoo, sunt in aceeasi gasca de amatori de bancuri cu “the Green Monster” :D! Uraaaaa

      Comentariu prin AirBorn | martie 25, 2009 | Răspunde

  3. Ai grija ca cei ce se-aseamana, se-aduna! :D
    Poate o sa incepi sa te transformi… o sa-ti zic si eu… the little monster! :P

    Comentariu prin Angi | martie 25, 2009 | Răspunde

  4. aia cu precocitatea pustiului de 5 ani… :D

    Comentariu prin strongvaleriana | aprilie 5, 2009 | Răspunde

  5. singer nus asa tari :D

    Comentariu prin dany | mai 18, 2012 | Răspunde

  6. fain

    Comentariu prin marin | iunie 17, 2012 | Răspunde

  7. Eu cred k cea mai tare este faza cu furnica … Imagineaza-ti o furnica fugind intr-un suflet sa doneze sange pentru rinocer si elefnt :))))))))))))))))

    Comentariu prin Gabytz | octombrie 7, 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

