Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

2 x 2


2 x 2 = ?

Raspuns:

inginerul – dupa utilizarea riglei de calcul, trasarea graficului etc. anunta : „3,99″

informaticianul – defineste algoritmul de calcul in computer, apasa enter si anunta: „intre 3,98 si 4,02″

matematicianul – calculeaza o perioada de timp si zice: ” nu stiu raspunsul dar am demonstrat ca un raspuns exista”

filosoful zambind: ” ce intelegeti prin 2 x 2 ?”

logicianul: „definiti va rog 2 x 2 un pic mai exact”

sociologul: „nu stiu, dar am facut bine ca am discutat despre asta”

studentul la medicina: „4″

toti ceilalti, socati, il intreaba in cor: „de unde ai scos raspunsul asta?”

studentul la medicina: „l-am memorat”

Multumesc Elena S.

Martie 19, 2009 - Posted by | De la lume adunate...

7 comentarii »

  1. Si eu am preferat calea cea mai usoara, am memorat tabla inmultirii, pe care ulterior am uitat-o..

    Comentariu de bibiguli | Martie 19, 2009 | Răspunde

    • Evident 2×2 este un pretext motiv aici😀

      Comentariu de AirBorn | Martie 20, 2009 | Răspunde

  2. Noroc ca exista calculator de birou…😀 Nu zic mai mult…😛

    Comentariu de Angi | Martie 20, 2009 | Răspunde

    • 😀 Cum ai trecut de clasa a 2-a, you green monster ?😀

      Comentariu de AirBorn | Martie 20, 2009 | Răspunde

  3. Pai stiam foarte bine atunci… am luat si premiu!😀

    Acum e mai greu…🙂 You UFO…😛

    Comentariu de Angi | Martie 20, 2009 | Răspunde

  4. Hehehe , uite cine vorbeste … the green monster ?!😀
    Of course ca e mai greu acum … daca folosesti computatoru’ de birou … mintea s-a lenevit😉 Asa ca fa bine, lasa computatoru’ de birou si pentru altii, si pune mintea la treaba😀

    Comentariu de AirBorn | Martie 21, 2009 | Răspunde

  5. Uite cine vorbeste 2!🙂

    The green monster, pentru ca asa mi-ai ales tu poza… nu ca asa as fi eu!🙂

    Comentariu de Angi | Martie 21, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

