Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Cugetari adanci


Fiecare al cincilea om e chinez. Si noi suntem cinci în familie, deci cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel, sau frate-meu mai mic Ho-Xiao-Pen. Eu cred ca-i Costel.
*********************************************************************
M-am sculat cu stîngul. Mi-am îmbrăcat cămaşă, s-a rupt nasturele, am luat servieta, I s-a rupt toarta, deja mi-e frica sa ies sa fac pipi.
*********************************************************************
Prieteni sunt acele persoane, care te iubesc, cu toate ca te cunosc bine.
*********************************************************************
Nu bea la volan! Te lovesti de ceva si se varsa băutura.
********************************************************************
Sa cuceresti o femeie si sa nu povestesti la prieteni, e ca si cum ai trece Pacificul înot, în secret.
********************************************************************
Orice bărbat are nevoie de o femeie, fiindcă sunt o grămada de lucruri, pentru care nu poţi as faci guvernul vinovat.
*******************************************************************
Nevroza este o boala contagioasa. Eu am primit-o de la copiii mei.
*******************************************************************
Se spune ca inotul face bine la silueta… … Spun cei care n-au vazut înca o balenă.
********************************************************************

Multumesc Angel.

Martie 12, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

6 comentarii »

  1. Angel e baiat sau fata? 😀

    Comentariu de Angi | Martie 12, 2009 | Răspunde

  2. Un EL :)!

    Comentariu de AirBorn | Martie 13, 2009 | Răspunde

  3. O, ce tare… mi-am gasit tizul! 😉

    Comentariu de Angi | Martie 13, 2009 | Răspunde

  4. :)) Cu adevarat cugetari adanci :))

    Comentariu de floaredemai | Martie 13, 2009 | Răspunde

  5. Am facut o descoperire uluitoare; imi place orezul, aplic principiile FENG SHUI, citez din ARTA RAZBOIULUI-de S. TZE, ador povestile chineze….

    Comentariu de bibiguli | Martie 14, 2009 | Răspunde

  6. @ floaredemai: Yeap Yeap!
    @ bibiguli: Pofta buna, feng shuiala placuta, lectura placuta, chinezarii bune … 🙂

    Comentariu de AirBorn | Martie 16, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

