Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Umor de 8 Martie


Motive pt care ii suntem datori mamei:

1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA

„Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara.
De-abia am terminat de facut curat”

2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA

„Roaga-te sa iasa pata aia din covor”

3. Mama m-a invatat ce e LOGICA

„Pentru ca asa am zis eu,de-aia”

4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA

„Daca cazi de pe hinta siiti rupi gatul, nu te mai iau
cu mine in oras”

5. Mama m-a invatat ce e IRONIA

„Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pt
care sa plangi”

6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL

„Uita-te la murdaria de pe ceafa ta ”

7. Mama m-a invatat ce e VREMEA

„Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin
ea”

8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA

„Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori:
Nu exagera!”

9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII

„Eu te-am facut,eu te omor!”

10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI

„Nu te mai comporta ca taica-tau”

11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA

„In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi
care nu au parintii la fel de minunati cum ai tu”

12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA

„Asteapta numai pana ajungem acasa”

13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI

„O sa ti-o primesti cand ajungem acasa”

14. Mama m-a invatat ce e UMORUL

„Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te
cu masina de tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine”

15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT

„Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti
niciodata”

16. Mama m-a invatat ce e GENETICA

„Esti exact ca taica-tau”

17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC

„Inchide usa dupa tine. Ti de pare ca te-ai nascut
intr-un cort?”

18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA

„Cand o sa fii
de varsta mea, o sa intelegi”

19. Si preferata mea, mama m-a invatat ce e

JUSTITIA „Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper
ca o sa fie exact ca si tine”

Multumesc Elena S.

Martie 6, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

10 comentarii »

  1. Daca as fi FREUD ( dar nu sunt), daca as avea umor(dar nu am) as zice : acum inteleg de ce suntem niste vesnici copii pana la batranete..ne lipsesc sfaturile mamei( majoritatea..nepotrivite).LA MULTI ANI TUTUROR DOAMNELOR !

    Comentariu de bibiguli | Martie 7, 2009 | Răspunde

  2. Bun comentariul :))

    Comentariu de AirBorn | Martie 7, 2009 | Răspunde

  3. foarte tare! toti am auzit vorbele astea din gura mamelor la un moment dat :))

    Comentariu de thcgirl77 | Martie 7, 2009 | Răspunde

  4. Corect, la asta m-am gandit si eu😀

    Comentariu de AirBorn | Martie 7, 2009 | Răspunde

  5. 🙂 chiar sunt curioasa ce va spune mama despre toate aceste motive pentru care merita sarbatorita!

    Comentariu de khristianne | Martie 7, 2009 | Răspunde

  6. Hmm, eu cred ca voi pastra tacerea asupra acestor motive😀. Cu alte cuvinte, Mama e Mama , indiferent de cele zise la momente de suparare😀

    Comentariu de AirBorn | Martie 8, 2009 | Răspunde

  7. Si totusi, mama s-a amuzat. Chiar i-a placut blogul tau pe care a avut timp sa il citeasca. Vad ca folosesti aceeasi tema ca si mine, spune-mi te rog ce setare ai ca sa nu iti apara tot postul pe prima pagina?

    Comentariu de khristianne | Martie 10, 2009 | Răspunde

  8. Ma bucur sa aud ca i-a placut mamei tale🙂.

    Ca sa nu apara tot postul pe prima pagina, nu e o setare ce tine de tema, ci se insereaza in post, direct in html, o secventa de genul :



    Si va apare pe prima pagina link-ul „Mesaj care vrei sa apara”. Ai grija ca nu cumva aceasta inserare sa intrerupa vreo sectiune HTML ( sau orice altceva, pentru ca va busi formatarea pe prima pagina).

    Tot din categoria tips & tricks, te duci la My Account / Edit Profile / Website si pui adresa html a blogului tau, a.i. sa cand comentezi pe un alt blog sa apara link pentru userid-ul tau.

    Comentariu de AirBorn | Martie 10, 2009 | Răspunde

  9. M-ai prins. Cred ca am inteles ce vrei sa spui dar n-am nici o idee cum se pune in practica. Cu alte cuvinte… sunt paralela… Imi dai te rog un exemplu concret? Mi-l poti trimite si pe mail. Raman datoare pentru stres!😛

    Comentariu de khristianne | Martie 12, 2009 | Răspunde

  10. Bun,
    Nu m-am prins ca secventa aceea nu o sa apara aicea …

    Iti dau pe mail!

    Comentariu de AirBorn | Martie 12, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

