Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

D’ale marketingului


Marketing Feminin:

1) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Te duci la el si ii spui:’Sunt
foarte buna la pat’. Asta e Marketing Direct.
2) Esti la o petrecere cu niste prieteni si vezi un tip super. Unul din
prietenii tai se duce si ii spune:’Tipa aceea e foarte buna la pat.’
Asta e Publicitate.
3) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Ii ceri nr de tel. Dupa o zi il
suni si ii spui:’ Sunt buna la pat’. Asta e Telemarketing.
4) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Il recunosti. Te duci la el si
ii improspatezi memoria:’Iti aduci aminte ce buna sunt la pat?’ Asta e
Customer Relationship Management

5) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Te ridici, iti aranjezi rochia,
te duci la el, si il inviti sa bea ceva.Ii spui cat de bine miroase, ii
lauzi costumul, ii oferi o tigara si ii spui:’Sunt foarte buna la pat.’
Asta e Relatii cu Publicul.
6) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Te apropii si ii spui:’Sunt
foarte buna la pat’ si-i mai arati si un san. Asta e Merchandising.
7) Esti la o petrecere si vezi un tip super. El vine la tine si iti spune: ‘Am
auzit ca esti foarte buna la pat.’ Asta e Brandul, puterea marcii.

Marketing Masculin:

1) Esti la o petrecere si vezi o tipa super. Te duci la ea si ii spui:’Sunt
foarte bun la pat si rezist toata noapte fara oprire’. Asta e Publicitate
Falsa si se pedepseste conform legii.

Multumesc Alina C.

Februarie 24, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

2 comentarii »

  1. 1.Un tip a cumparat un frigider nou pentru casa lui.Ca sa scape de cel
    vechi,l-a pus in fata casei cu un carton pe el,pe care scrie: E gratis, il
    vrei,ia-l acasa.

    4 zile a stat frigiderul acolo si nimeni nici macar nu s-a uitat la el.A
    realizat ca oameni erau prea neincrezatori in aceasta oferta.

    Asa ca a decis sa schimbe cartonul : Frigider de vanzare cu 100 ron.

    A doua zi cineva l-a furat!

    Ei traiesc printre noi!!!!

    2.Intr-o zi mergeam pe plaja cu niste prieteni cand deodata cineva a
    tipat :”Uite o pasare moarta!”..cineva s-a uitat in sus spre cer si a
    exclamat : “unde,unde?”

    Ei traiesc printre noi!!!

    3.Cand se uita la o casa,fratele meu a intrebat agenta imobiliara in ce
    directie este nordul,el a explicat ca nu vrea ca soarele sa-l trezeasca in
    fiecare dimineata.Ea a intrebat “Soarele rasare in nord?” Cand fratele meu
    i-a explicat ca soarele rasare in est de ceva timp,ea a dat din cap si a
    zis: “Oh,nu prea tin pasul cu lucrurile astea”

    Ei traiesc printre noi!!!

    4.Luam pranzul intr-o cafenea, cand fara sa vrem am auzit-o pe angajata ca
    vorbea despre o arsura pe care a facut-o la sfarsitul sapatamani cand
    mergea spre plaja cu masina.A condus cu ea decapotata,dar nu credea ca se
    va arde pentru ca era in mers.

    Ei traiesc printre noi!!!

    5.Sora mea are un fel de cutit in masina care este special pentru a taia
    centura de siguranta in caz ca ramane blocata din cauza unui accident.Ea
    il tine in portbagaj.

    Ei traiesc printre noi!!!

    6.Umblam cu un prieten cand am vazut o femeie cu un cercel in nas,de care
    era atasat un un lantisor pana la cercelul din ureche.Prietenul meu a
    zis”Nu se va rupe lantul de fiecare data cand va intoarce capul?”.A
    trebuit sa-i explic ca nasul si urechea unei persoane raman la aceiasi
    distanta una de cealalta indiferent in ce directie va intoarce capul…

    Ei traiesc printre noi!!!

    7.Nu mi-am gasit bagajele in zona pentru bagaje din aeroport.Asa ca am
    mers la biroul bagaje pierdute si i-am spus femei de acolo ca bagajele
    mele nu au aparut.Ea a zambit calm si mi-a spus sa nu imi fac griji
    deoarece ea este pregatita si instruita profesional si ca sunt in maini
    bune.”Acum” m-a intrebat ea :”A ajuns avionul dumneavoastra?”

    (Eu lucrez cu astfel de oameni)

    Ei traiesc printre noi!!!

    8.Cand munceam la o pizzarie am observat un barbat care a comandat o pizza
    mica la pachet.Parea sa fie singur si bucatarul l-a intrebat daca doreste
    sa taie piza in 4 sau in 6 feli.A stat si s-a gandit un pic innainte sa
    raspunda: “Lasa in 4 feli,nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6
    feli.

    Da,Ei traiesc printre noi!!!

    Din pacate, nu doar traiesc printre noi, dar se si reproduc!!!!

    Comentariu de Ligia | Mai 6, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

