Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Sa nu ziceti ca inginerii nu au simtul umorului…


Mai jos sunt niste probleme notate de piloti de la Qantas (compania aeriana australiana) si solutiile inginerilor de la service.

(P=Problema semnalata de pilot, S=raspunsul inginerilor.)


P: Cauciucul principal de pe stanga aproape ca trebuie schimbat.
S: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stanga.

P: Zborul ok, doar „aterizarea automata” cam dura.
S: „Aterizarea automata” nu este instalata pe acest avion.

P: Joaca ceva la bord.
S: Strans ceva la bord.

P: Gaze moarte pe parbriz.
S: Comandat gaze vii.

P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
S: Semn inlaturat.

P: Franele de frecare blocheaza valvele de viteza.
S: Asta le este scopul.

P: Sistemul IFF inoperabil.
S: Sistemul IFF intotdeauna inoperabil daca este OFF.

P: Suspectez crapatura in parbriz.
S: Suspectez ca ai dreptate.

P: Motor 3 lipsa.
S: Gasit motor 3 pe aripa dreapta dupa ce l-am cautat putin.

P: Avionul merge caraghios.
S: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, si sa ia lucrurile in serios.

P: „Radarul tinta” bazaie.
S: Reprogramat „radarul tinta” sa cante cum trebuie.

P: Soricel la bord.
S: Instalat pisica.

P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
S: Confiscat ciocanul de la pitic.

Multumesc Ovidiu L.

Februarie 17, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

10 comentarii »

  1. oare daca stiu si eu un Ovidiu L., inseamna ca am fost candva impreuna in aceeasi lista de destinatari?😀 dar nu, nu aici. pe-asta nu am primit-o. insa restul.. sounds familiar😀

    Comentariu de Luli | Februarie 18, 2009 | Răspunde

  2. Hmm .. cred ca pot fi destul de multi Ovidiu L. pe lumea asta! Deci e improbabil sa fie acelasi , dar nu imposibil😉
    Restul… e cam asa: la intrebari ciudatzele, raspunsuri ingenioase😉

    Comentariu de AirBorn | Februarie 19, 2009 | Răspunde

  3. si totusi.. daca il stim amandoi pe acelasi Ovidiu L. ?😀
    am si eu chef de glume.. nu te superi, nu?

    Comentariu de Luli | Februarie 20, 2009 | Răspunde

  4. sa ma supar?! Je? Nici nu stiu ce e aia :d
    Eu am chef de glume tot timpul😉
    Mai zic doar ca e Ovidiu Li :d ! Match or not?

    Comentariu de AirBorn | Februarie 20, 2009 | Răspunde

  5. Ah, nu😦 La mine e Ovidiu Lu.
    Si-acum? Ca ne „lamuritaram”😀 cu Ovidiu.. Ce facem?

    Comentariu de Luli | Februarie 22, 2009 | Răspunde

  6. MA gandeam eu ca nu e aceeasi persoana (la mine Ovidiu Li e un coleg de servici …).
    Ce facem?! Nu stiu … investigam in continuare …😀

    Comentariu de AirBorn | Februarie 22, 2009 | Răspunde

  7. Coincidenta? Intamplare? Destin? :O Ovidiu Lu. mi-e coleg de serviciu😀
    Care-i firul investigatiei acum? ;))

    Comentariu de Luli | Februarie 22, 2009 | Răspunde

  8. Oau! Deci tu ai un coleg Ovidiu Lu si eu unul Ovidiu Li! :)) Parca ar fi chinezi cu numele prescurtate asa😀
    Firul investigatiei? Stai sa imi cashcheta de Sherlock si ma prind imediat😀

    Comentariu de AirBorn | Februarie 23, 2009 | Răspunde

  9. Ai mai aflat ceva?

    Comentariu de Luli | Februarie 25, 2009 | Răspunde

  10. Nimic😦
    Nu mi-am gasit cashcheta :((
    O mai caut😀

    Comentariu de AirBorn | Februarie 25, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

