Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

D’ale parcarii aiurea


Stau cateodata si ma minunez: „Cum e posibil ca sa se intample asta?!”. Si raspunsul e probabil unul din cele doua de mai jos:
-> fie prosti / imbecili;
-> fie chiori.

Exemple care se incadreaza minunat de bine:
1. Supermarket dintr-un mic „orasel” de munte, cu o parcare generoasa, intr-o minunata si cam pustie zi de decembrie. Parcarea 70% libera! Parchez in stanga ultimei masini, la o distanta normala. Intru in supermarket si dupa 15 minute, cand ies, ce vad: un imbecil parcase la max 30 cm de mine cand avea mai la stanga cca 30 de metri de parcare goala! De ce?! Nu mai zic decat ca am fost fortat sa intru prin dreapta!

Update 1: Mai jos am pus si pozele de atunci😉


2. Seara asta, Carrefour Orhideea! Parcare relativ libera! Iar parchez la capatul randului, avand in dreapta mea circa 4-5 locuri goale! Plec!… Cand ma intorc la masina: Stupize-Stupize! Iar unul in dreapta foarte foarte aproape! Numai ca situatia exact pe dos: partea mea dreapta era blocata de stanga lui… Oare imbecilu’ cum a iesit din propria masina?!

Ianuarie 23, 2009 - Posted by | Bla bla-uri, Imbecili |

6 comentarii »

  1. =)) Deci la a doua situatie prezentata nu m-am putut abtine sa nu rad. Sincer, nu ma consider un sofer grozav, poate nici macar bun, dar nu am ajuns la imbecilitati de genul asta.
    =)) Chiar asa…cum o fi iesit din propria masina? Am mai vazut eu un episod din Mr. Bean…poate s-a inspirat de acolo.

    Comentariu de floaredemai | Ianuarie 23, 2009 | Răspunde

  2. Da da, ai dreptate … o fi fost chiar Mr Bean😀

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 23, 2009 | Răspunde

  3. Sau erau niste decapotabile din anii ’50? Inteleg ca ne transformam in muzeu de „masini de epoca”(ma refer la masinile aduse de samsari)

    Comentariu de bibiguli | Ianuarie 23, 2009 | Răspunde

  4. Nu erau niste decopotabile😉
    La munte era un VW Jetta, iar in Carrefour un Cielo!

    Sunt de acord ca nu e bine sa importam toate vechiturile din Vest … totusi parca e mai buna o vechitura din Vest (5-8 ani vechime) decat o Dacie de 20-30 de ani ! Nu?

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 24, 2009 | Răspunde

  5. Am imaginat o scena de comedie, cu un filfizon, care sare direct in masina decapotabila. Despre DACII, numai de bine, desi am o masina din 2002, merge impecabil. Sfarsit de saptamana placut!

    Comentariu de bibiguli | Ianuarie 24, 2009 | Răspunde

  6. Inteleg :)!

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 24, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

