Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri bune


Politistul care cerceta un caz de sinucidere o intreaba pe secretara:
– Draguto, nu stii de ce s-a aruncat seful tau pe fereastra?
– N-am idee, dar era asa un om dragut si atent! Luna trecuta mi-a cumparat o blana, saptamana trecuta mi-a cumparat o masina sport, iar azi dimineata un inel cu diamant! Dupa aceea mi-a spus ca ar vrea sa se culce cu mine si m-a intrebat ce ii cer in schimb.
– Si ce i-ai raspuns?
– Ca aici in birou, lumea imi da de obicei 50 de dolari…

Doi politisti gasesc trei grenade intr-o groapa.
– Ce facem cu ele?
– Le ducem la sectie.
– Pai si daca explodeaza una pe drum?
– Spunem ca am gasit doar doua.

Doi electricieni pe un stilp de inalta tensiune.
Unul din ei catre o babuta care trecea p-acolo:
– Ne dati va rog frumos sarma aia rosie?
Babuta ridica sarma si le-o da, la care electricianul catre celalalt:
– Vezi ba, ti-am zis ca aia rosie e nulul !

La poarta Raiului asteapta trei barbati.
Sf. Petru ii ia la intrebari:
– Mai, voi de cate ori v-ati inselat nevestele?
Primul zice:
– Eu numai de cateva ori, dar imi pare rau ca am facut-o…
– Bine, uite, treci pe norisorul ala si asteapta ca o sa mergi in Rai.
Al doilea:
– Eu am inselat-o de foarte multe ori, dar in rest nu prea am alte pacate.
– Bine, urca si tu pe norisor si asteapta.
Al treilea:
Sf Petre, eu nu sunt asa de pacatos, eu nu mi-am inselat niciodata nevasta…
– Mars, ma’ de-aici, in Iad cu tine! Hai, dispari!
– De ce? Nu inteleg de ce astia doi ajung in Rai si eu nu?
– Pai, ba’, aici iertam pacatele, nu prostia!

Vine Bula la scoala cu o buza umflata. Profesoara il intreaba:
– Ce-ai patit Bula?
– E, am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.
– Vaaai, saracul de tine! Si te-a intepat?
– Nu, n-a apucat: a omorat-o tata cu vasla…

– Sotia mea afirma ca este foarte sanatos sa consum alimente crude.
– Da… nici nevestei mele nu-i place sa gateasca.

Unu’ care mergea prin desert echipat cu ochelari si labe de scafandru se intalneste cu un beduin pe o camila. Il intreaba:
– Nu va suparati, cat mai e pana la ocean?
– Pai, sa mai tot fie vreo 200 de kilometri…
La care omul rabufneste cu naduf:
– Sa va ia dracu cu plaja voastra cu tot!

-Mami, mami, de ce tata este chel?
– Pentru ca este foarte inteligent si trebuie sa se gandeasca la multe lucruri.
– Si atunci tu de ce ai atata par?
– Mananca supa aia odata si taci!

Un medic isi aduce studentii in vizita la un ospiciu. Se opresc la un salon unde era un barbat cu privirile ratacite.
– Vedeti,acest barbat si-a pierdut mintile fiindca femeia cu
care trebuia sa se casatoreasca l-a refuzat.
– In urmatoarea rezerva il vom vizita pe cel care a luat-o.

Multumesc Elena S.

Ianuarie 23, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

7 comentarii »

  1. :)) ce m-am distrat
    Foarte frumoase poezele de la munte cu luna. Parca ii sta mai bine acolo ziua decat in Bucuresti.

    Comentariu de Luli | Ianuarie 27, 2009 | Răspunde

  2. Ma bucur ca ti-au placut :)!
    Cat despre munte si Luna vs Buc si Luna… Sincer totul e mult mai fain la munte …. Iar Buc = un oras cenusiu si mohorat😦

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 27, 2009 | Răspunde

  3. Am setat, ia sa vedem daca mere🙂 Aparatul este un Pentax Optio care are deja vreeeo… 5 ani [calculand dupa batranetile mele]. Nu ma pricep la detalii tehnic, insa😀

    Comentariu de Luli | Ianuarie 27, 2009 | Răspunde

  4. A, si cuv meu preferat pt a descrie Buc este INFECT. Si include cenusiu si mohorat. Tin cu marea mai mult decat cu muntele, dar nimic nu se compara cu brazii incarcati de zapada si cu zumzetul de pe partii🙂

    Comentariu de Luli | Ianuarie 27, 2009 | Răspunde

  5. Ei … face poze bune … totusi😀
    Da, merge setarea ‘ceea !
    ASa e … nimic nu se compara cu o partie buna, un cer senin, soare zapada … Skiezi?

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 27, 2009 | Răspunde

  6. Nu schiez. Nici cu sania nu m-am mai dat de secole. Daca ar sa aleg un sport drept favorit, ar fi „statul-ca-leguma-pe-plaja-langa-apa-sa-aud-valurile-mai-bine”😀

    Comentariu de Luli | Ianuarie 28, 2009 | Răspunde

  7. Bun si legumicuzacutu’ ascultand simfonia valurilor😉 Asta vara … ca iarna , ce poate face omu’?😀

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 29, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

