Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri cu di toate


Pe perioada crizei economice guvernul roman va asigura slujbe pentru
someri. Ele vor fi oficiate de preoti, episcopi si mitropoliti.

D-le doctor, cum a murit Ion? – Nu stim inca. Tot ce stim este ca la
autopsie s-a zbatut mult….

La secţia de poliţie, vine un bărbat alergînd şi
strigînd: – Domnule poliţist, te rog, arestează-mă imediat,
închide-mă! – Dar ce s-a întîmplat? – Am tras cu pistolul în
nevastă-mea. Patru cartuşe! – Ai omorît-o, nenorocitule? – Nu, din
păcate nu am atins-o. De aceea, vă rog, băgaţi-mă într-o celulă,
repede!

La postul comunal de jandarmi se prezintă un individ cu aripa maşinii
înfundată. – Domnule plutonier, aveţi vaci negre în satul acesta? –
Din cîte ştiu eu, nu. – Dar capre negre? – Nu, nu cred. – Cai negri? –
Nu. De ce întrebaţi? – Înseamnă că am lovit un popă.

Doi poliţişti: – Bă, Vasile, ce tremuri aşa, bă, ce ai păţit? – Am
stat puţin în frigider. – De ce, bă? – Pai, Şefu’, nu ne-aţi zis că
poliţaii trebuie să aibă sînge rece?

Pentru a veni in intimpinarea dorintelor angajatilor,luna aceasta vom
da salariile marite, dupa cum urmeaza :
Fluturasii vor fi tipariti pe format A4, cu litere bolduite,font 36.
Va dorim numai bine! CONDUCEREA

Cite persoane lucreaza in biroul acesta? – Cu sef cu tot, cinci. –
Deci, fara sef, patru? – Nuuu, fara sef nu lucreaza nimeni.

Multumesc Alina C.

Ianuarie 22, 2009 - Posted by | De la lume adunate... |

2 comentarii »

  1. excelente bancuri !
    as mai adauga o cugetare … genetica !

    – Cine are informatia nu-si risipeste aiurea energia – spuse atotstiutor un spermatozoid, uitandu-se compatimitor la ceilalti fartati ce goneau nebuneste …spre capatul unui prezervativ !

    Comentariu de strongvaleriana | Ianuarie 22, 2009 | Răspunde

  2. Bun si asta! 10x!

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 22, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

