Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

iPhone OS 2.2: Feature-uri utile


1. Dezactivare dictionar predictiv (a.k.a T9):

-> Setting / General / Keyboard / Auto-Correction On / Off

-> util pentru cei care nu crackuisera iphone-ul (pentru ceilalti, feature-ul fiind de mult timp disponibil via BossPrefs).

2. Notificare „Silent On”:

-> apare un „clopotel taiat” cand se comuta pe silent;

-> foarte util, am patit de cateva ori sa il uit pe silent;

3. Suport pentru limba româna:

-> Setting / General / Keyboard / International Keyboards;

-> nu am testat de fapt …

4. Region Format pentru limba romana:

-> Setting / General / International / Region Format;

-> beneficii:

a. denumirile oraselor din Romania nu mai sunt stalcite (ex : Brasov era Brazov si Constanta Kustenje);

b. formatarea „frumoasa” a numerelor (ex : „(0722) 123 456”)

5. Update-uri colective la AppStore:

-> cand sunt mai multe update-uri disponibile, butonul se transforma in „Update All”.

6. (aparent) Bateria tine mai mult 🙂

Decembrie 2, 2008 - Posted by | iphone, Tips & Tricks | ,

11 comentarii »

  1. Nu-n-teleg absolut nimic.
    Dar esti draguta !

    Comentariu de Ovidiu | Decembrie 2, 2008 | Răspunde

  2. Nici eu nu inteleg cine e draguta! Zi-mi si mie .. sa-mi dau si eu cu parerea 😀

    Comentariu de AirBorn | Decembrie 2, 2008 | Răspunde

  3. =)) Cred ca se infiripa ceva!

    Comentariu de Angi | Decembrie 2, 2008 | Răspunde

  4. Eu chiar nu înţeleg nimic: nici iphone, nici drăguţa :)))

    Comentariu de Alandra | Decembrie 2, 2008 | Răspunde

  5. @Angi: 😛
    @Alandra: ei … iphone-ul ca iphone-ul (naiba sa il ia, tocmai ce a crash-at) … Sper ca totusi Ovidiu ma confunda :-))

    Comentariu de AirBorn | Decembrie 3, 2008 | Răspunde

  6. Eh, Airborn, nu tre’ sa te rusinezi de sentimentele tale! 🙂

    Comentariu de Angi | Decembrie 3, 2008 | Răspunde

  7. JOKE!! Sper sa nu se supere nimeni… Legat de post, chiar e dragutz! (Wow, l-am inteles. Fara traducere!) 🙂

    Comentariu de Angi | Decembrie 3, 2008 | Răspunde

  8. @ Angi: Nu s-a suparat nimeni 😛

    Comentariu de AirBorn | Decembrie 3, 2008 | Răspunde

  9. Ai vorbit deja cu Ovidiu? 😀 Hmmm… 😉

    Comentariu de Angi | Decembrie 3, 2008 | Răspunde

  10. enough is enough! Ajunge!

    Comentariu de AirBorn | Decembrie 3, 2008 | Răspunde

  11. Deci s-a suparat cineva! 😀 Gata, am zis si eu… daca dai ocazia… 😦

    Comentariu de Angi | Decembrie 3, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

