Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Orange, 410, PIN blocat si …


Ieri (parca) am reusit performanta sa blochez un SIM Orange. Evident nu stiam PUK-ul asa ca am sunat la Orange 410 (Serviciul Corporate) pentru a-l afla. Intr-un final, dupa 2 telefoane, l-am aflat, da’ nu asta e important …

Prima data cand am sunat, am vorbit cu o tipa Andreea P. Care avea o voce…. greu de descris in cuvinte! Genul de voce care te face sa te indragostesti fara sa o cunosti ;-)! Desi conversatia era bussiness, parca sunasem la 8989… Vorbind cu ea am uitat tot, abia mi-am adus aminte cum ma cheama, Codul Fiscal pe care mi l-a cerut … PUK-ul l-am facut varza! :-D. Ea il dicta, eu il scriam! Am scris ceva, apoi am intrebat-o de ce sunt 9 cifre ca parca trebuiau sa fie 10! Mi-a spus ca trebuie sa fie 8! Le-am mai numarat o data, au iesit 8 :-)). I-am multumit si – cu durere in suflet – am inchis.
Am avut nevoie de cateva minute sa ma adun si sa incerc PUK-ul! Supriza?! Nu il scrisesem bine! Am mai sunat o data, am vorbit cu o alta tipa, nu mai avea o voce la fel de seducatoare, mintea mea nu a mai zburat aiurea, l-am scris bine, am deblocat SIM-ul, am schimbat PIN-ul etc etc etc!

Si acum intrebarea: e utila o voce secsi la call center sau nu? 😀

PS: Nu mai zic ca am avut o perioada – acum mult timp – cand eram innebunit dupe Andrele (Andree adica 😉 .. fara legatura cu fetele alea „talentate” care cantau „bine” … )
PPS: Probabil ca Andreea respectiva o fi zis ca vorbeste cu un retard :-)) Sau poate era obisnuita cu reactia starnita 😉 God only knows …
PPPS: Am un prieten care lucreaza la ORANGE si cred ca la urmatoare vizita o sa il rog sa o caute in Directory (just to take a look) , i-am retinut numele complet :))
PPPPS: I-am auzit pe Craioveanu si Dobro … zicand la Radio … ca ei s-au intalnit cu multe fete cu voce secsi … si dupa „abia au scapat cu viata” :))! Vreau sa vad daca e cum spun ei sau nu 😉

Noiembrie 12, 2008 - Posted by | Povestiri adevarate | , , , , ,

4 comentarii »

  1. Pacat ca nu i-ai cerut numarul de telefon personal… nu te mai chinuiau amintirele acum…

    Comentariu de Angi | Noiembrie 13, 2008 | Răspunde

  2. * amintirile

    Comentariu de Angi | Noiembrie 13, 2008 | Răspunde

  3. Nu ai fi putut corecta tu… poate ca sa recuperez… ca de mult nu am mai scris pi blog-ul tau.

    Comentariu de Angi | Noiembrie 13, 2008 | Răspunde

  4. Da’ esti in silenzio stampa? 😛

    Comentariu de Angi | Noiembrie 13, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

