Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Bancuri …


############

– Cand ii zambeste un roman unui ungur ?
– …cand il vede prin luneta.

############

Se trezeste Janos si-i spune nevestei:
– Am visat ceva frumos.
– Ce, ma Janos?
– Ca am fost în Bucuresti!
– Si ce-i frumos în visul asta, ma?
– Nu m-au lasat sa intru decat cu pasaport!

############

Un ungur se duce la un restaurant.Cand chelnerul vine
sa-i
ia comanda, ii
spune:
-Te rog sa dai la mine una la muie.
-?!
-Te rog sa dai la mine una la muie!
-Dar cum sa fac asa ceva?Nu pot!
-Sa chemi la mine pe sef de sala!
Seful de sala se prezinta si primeste aceeasi
solicitare:
-Noi ne respectam clientela, domnule, nu pot sa va
onorez
comanda!
Ungurul izbucneste isteric:
-Daca nu dati imediat la mine una la muie,eu fac
scandal!
Seful de sala ezita cateva clipe,apoi ridica din umeri
si
satisface cererea
clientului.
A doua zi,la tribunal,judecatorul il intreaba pe seful
de
sala:
-De ce l-ati lovit pe reclamant?
-Pai ,pentru ca el mi-a cerut,sa-i dau una la muie!
Ungurul sare revoltat:
-Nu este adevarat!El dat la mine una la muie,sora cu
moartea,dar eu cerut
una lamuie,sora cu portocala!

############

Intr-un oras din Transilvania un ungur zace pe strada
ciuruit de 40 de
gloante.
Dupa ce studiaza cadavrul, politistul Funar trage o
concluzie:
– Asa o sinucidere cumplita n-am mai vazut de mult…

############

Tiganca intarzie. La sosirea ei, tiganul, nervos, o
intreaba:
– Unde-ai fost, fa?
– La servici.
– Fa, te rup, pana la ora asta la servici?
– Taci omule, c-am luat salariul si am fost la piata
la
cumparaturi.
– Si ce ai cumparat, fa ?
– Ete asta am cumparat, zice tigana si ii arata o
lingura
de lemn.
– Auzi fa , firai a dracu’, noi n-avem bani de-o
tuica
si tu cumperi
mobila….

############

Intr-un WC public, se uita Bula la vecinul de langa
el, un
negru.
Uimit de dimensiunea penisului, il intreaba pe acesta:

– Scuza-mi impertinenta, dar ce ai facut sa-ti creasca
asa
mare?
Negrul ii dezvaluie secretul.
– De cate ori ma duc sa urinez, mi-o bat de cateva ori
de
WC.
Dupa doua luni il intalneste Bula pe negru, la care
acesta
il intreaba.
– Cum merge cu antrenamentul?
Bula, fericit, raspunde:
– Bine, deja e neagra!

############

Evreul Isaac se afla pe patul de moarte si incepe
sa-si
intrebe membrii
familiei:
– Sara, nevasta mea, esti aici, langa mine, in
ultimele
mele clipe de viata?
– Da, sotul meu, aici sunt, langa tine.
– Jonas, fiule, si tu esti langa mine?
– Da, tata, aici sunt.
– Abraham, fratiorul meu, si tu ma insotesti in acest
clipe?
– Da, fratele meu drag, si eu sunt aici langa tine.
– ATUNCI, CINE DRACU’ ARE GRIJA DE MAGAZIN????

############

Rasela: – Ma Itic, m-am gîndit bine si am hotarît sa
divortez!
Itic: – Cum asa, mai Rasela, dupa 40 de ani de
casatorie?
Dar ce-ti veni?
Rasela: – Pai tu-ti dai seama, mai Itic, ca în 40 de
ani
tu nu mi-ai
cumparat niciodata nimic?
Itic: – Pai nu mi-ai spus niciodata ca ai avea ceva de vînzare!

############

-Am facut un pom de Craciun, l-am umplut de jucarii si
tare
ne-am bucurat.
-Si tu Jimmy?
-Am facut un pom de Craciun, am cumparat o multime de
jucarii si tare ne-am
bucurat.
-Dar tu Moritz?
-Noi avem o pravalie cu jucarii si ne-am uitat la
rafturile
goale si tare
ne-am bucurat.

############

Tatal lui Strul e evreu si mama-sa tiganca. Intr-o zi
vine
Strul la mama-sa
si zice:
-Mama, eu sunt mai mult evreu sau mai mult tigan?
-Nu stiu Strul, zise mama. Du-te intreaba-l pe
taica-tau!
-Unde-i tata?
-In sufragerie, isi cauta moneda de 100 de lei care a
pierdut-o ieri!
Se duce Strul la tata-sau si il intreaba:
-Tata, poate poti tu sa-mi dai un raspuns la
intrebarea
asta, eu sunt mai
mult evreu sau mai mult tigan?
-Nu stiu, dar de ce intrebi?
-Un baiat care locuieste cu noi pe strada isi vinde
bicicleta, iar eu nu
stiu ce sa fac, sa incerc sa ma tocmesc sau sa astept
pana
la noapte si sa i-o fur…

############

Un evreu se afla pe patul de moarte si-i spune
singurului sau fiu:
– Isaac, mai am putin si mor si vreau sa stii ca cele 7
vile, 3 blocuri, 30 de taxiuri, fabrica de imbracaminte,
cele 2 ferme, 8 magazine, bijuteriile, titlurile bancare,
valorile, sculpturile…
– Da, tata, mi le lasi?
– Ti le vand ieftin, foarte ieftin!

############

De ce sint dolarii americani verzi?
– Pentru ca sunt culesi de evrei inainte sa se coaca.

############

Cum a murit Hitler?
A facut infarct cand a vazut factura de la gaz.

############

Multumesc Raluca!

Noiembrie 11, 2008 - Posted by | De la lume adunate... |

4 comentarii »

  1. 😆

    p.s.

    Ti-am promis un link spre un articol. L-am gasit. Asta este omul pe care il astept eu pt. a-l vota.

    http://popej27.wordpress.com/2008/08/04/149/

    Comentariu de alandra | Noiembrie 12, 2008 | Răspunde

  2. Merci, citesc acum!

    Comentariu de airbornb | Noiembrie 12, 2008 | Răspunde

  3. Wow. Magulit de apreciere, Alandra.
    Dap, m-a citit.

    Airbornb, tu ai dreptate legat de ce se intimpla acum. Dar exista semne. Voi incerca sa pun azi o postare legat de asta ca e prea mult de povestit.

    Comentariu de popej27 | Noiembrie 12, 2008 | Răspunde

  4. […] Airbornb îmi spune într-un comentariu la postarea-mi cu zaieţu şi pagaditu’ că sînt cam optimist. O să povestesc două chestii, aparent mărunte. […]

    Pingback de Un fel de răspuns « Unu’ de pe trotuar | Noiembrie 12, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

