Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

PPPPPPP…


– Cum te numeşti, domnule?
– Petru Popescu.
– Şi ce lucrezi?
– Prepar peşti pentru pulverizat.
– Bine, dar ce anume operaţii faci?
– Pun peştele pe plăci, potrivesc plăcile pe plite, pregătesc patru putini pentru peştele prăjit, pulverizez pasta produsă, pun pe pungi.
– Dar de ce vorbeşti numai cu „P”?

– Poftim?
– De ce vorbeşti numai cu „P”?
– Pentrucă pot pronunţa pe „P” perfect perceptibil.
– Ei, asta e acum! Pun rămăşag că la întrebările mele vei greşi.
– Primesc.
– Pe cât ?
– Pun prinsoare pe patru poli!
– S-a făcut. Spune-mi, ce-ţi place să mănânci?
– Peşte, păstrăvi, plachie, potârnichi, piftie piperată, pârjoale, pastramă, papricas, papanaşi, porumbei, pui pane.
– Şi ce vin bei?
– Pinot, pelin, porto.
– Şi ce desert?
– Plăcinte, prăjituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.
– Dar îngheţată obişnuieşti?
– Puţin profiterol, parfait.
– Spune-mi, cum îţi petreci timpul liber?
– Primăvara prefer plimbările pe potecile pădurilor, prin parcuri.
– Dar vara?
– Pescuiesc.
– Şi iarna?
– Patinez.
– Te pomeneşti că poţi să-mi spui o poezie numai cu litera „P”?
– Pot.
– Asta nu o mai cred. Spune-o!

POEZIA POETULUI PETRU POPESCU:

„Prin pustiuri, peste pietre
Păsări, pâlcuri pribegesc
Părăsindu-şi puii proprii
Pe pământul părintesc.
Prima pasăre, pilotul,
Plescăia puternic plisculă,
Patina privind pământul,
Pajiştea, pădurea, piscul.”

– Bine! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei când ai plecat?
– Paraschiva, păpuşico, pentru prânz preparâ puţin pătrunjel pe potirnichi. Pa!
– Văd că am pierdut.
– Pardon, plăteşti patru poli pentru pierderea pariului.
– Plătesc.
– Pune paralele pe portofel.
– Încă o întrebare.
– Poftim!…
– Ce adresă ai matale?
– Prelungirea Popa Petrescu 4, parter, plecând prin Pingari, peste pod.

Multumesc Simona :-)!

Octombrie 10, 2008 - Posted by | De la lume adunate... |

13 comentarii »

  1. …..SI SIMONA RASPUNE :” PENTRU PREA PUTIN PRIETENE”

    Comentariu de bibiguli | Octombrie 10, 2008 | Răspunde

  2. Corect, Super tare!🙂

    Comentariu de airbornb | Octombrie 10, 2008 | Răspunde

  3. Foarte tare. Eu ma chinuiam cu sor-mea cand eram mica sa facem fraze care sa inceapa cu o singura litera. Am luat tot alfabetul la rand dar nu prea imi amintesc cum sunau. Stiu ca la „A” aveam: „Alina ademeneste albine aratandu-le alimente aratoase.” De restul nu-mi mai amintesc, dar sa stii ca nu ne-am oprit la „A”!

    Oricum, esti tare!

    Comentariu de clemyaria | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  4. Ei multumesc, da’ nu imi apartine mie ;-)! E din categoria „De la lume adunate…” , asta inseamna ca am primit-o si eu (pe mail)! Si o primisem de la Simona, si specificasem asta in prima versiune, da’ din pacate prima versiune mucifica cele 2 coloane din dreapta, asa ca am editat postul si am uitat sa mai adaug multumirile! LE pun acum din nou!

    Si ii transmit si eu , pe aceasta cale, multumirile autorului necunoscut!

    Comentariu de airbornb | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  5. Cred ca te-ai emotionat… fiindca nu cred ca exista verbul „a mucifica”!😀

    Comentariu de Angi | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  6. La mine in dictionar exista!😀
    Need a translation?😉

    Comentariu de airbornb | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  7. Da, te rog!

    Comentariu de Angi | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  8. Adica s-a stricat aranjamentul in pagina…😛

    Comentariu de airbornb | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  9. Am dedus si eu asta…😛 Si felicitari pentru dictionar… !😀

    Comentariu de Angi | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  10. U smart!🙂

    Comentariu de airbornb | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  11. … si mercic!🙂

    Comentariu de airbornb | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  12. Si alta data, cu placere!😀

    Comentariu de Angi | Octombrie 11, 2008 | Răspunde

  13. Superb!
    Îmi aduce aminte de poezia sor’mei: „Privighetoarea prinde poemul”!

    Comentariu de Vitalie | Octombrie 12, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

