Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Eu si gura mea mare … prin Carrefour


Azi, cum va ziceam, eu si gura mea mare am fost prin Carrefour. Iar am cumparat niste prostioare – putine la numar insa – asa ca asteptam la Casa Express! Bad choice pentru timpul meu , pentru ca in fata mea , la coada erau 2 fete dragutze ce-i drept – good choice pentru … hmm… sa-i zicem spiritu’ admirativ al persoanei mele – si fiecare avea un cos mic umplut pana la refuz. Eram obosit si fara chef si la un moment dat, dupa nivelul „elevat” al discutiei lor, m-am prins ca erau studente anul intai. Si tocmai cand ascultam atent conversatia lor ca sa deduc mai multe si ca sa imi omor plictiseala, parabolica mea capteaza o conversatie de la casa express – pentru cei care nu stiu, la o casa exprees in Carrefour nu ai voie decat cu cos mic – de langa, conversatie pe care voi incerca sa o reproduc cat mai fidel:

El: Si daca am cos mare si doar 5 produse nu am voie?

Vanzatoarea (pe un ton politicos): Imi pare rau, este o casa express si nu aveti voie cu cosuri mari!

El: Da eu am 5 produse si uite … dansa are peste 20 de produse in cosul mic!

Vanzatoarea (putin in dilema): Daa, dar …

Eu: Imi pare rau, este si afisat acest lucru – doar pentru cosuri de mana (sau ceva de genul) – de ce nu vreti sa intelegeti.

El: ….

Eu: (rasuflu usurat … cam pentru 15 secunde)

El: si daca vin cu ele in mana am voie?

Eu: (repezindu-ma sa raspund si cazand in capcana): Da, eu zic ca da!

El: bine, uite ca le am in mana. Gata , nu mai am cos!

Eu: (zambitor): numa’ sa nu lasati cosul aici ca incurca!

El: (superior): Bineinteles ca nu am de gand, doar mai am nevoie de el!

Recapitulare: M-am bagat ca musca in lapte si prin vorbaria mea si lipsa de … atentie … am lasat un dobitoc sa treaca cu cosul mare pe la casa express! Sad sad sad …

Eu: (bagacios oarecum): Si totusi mai am o intrebare… De ce ati luat un cos mare pentru 5 produse (erau 5 produse usoare)!

El: (intrebator): Da’ tu de ce porti haina de piele?

Eu: (idiot de neintelegator unde bate): Pentru ca … e frig afara?!

El: (zeflemist): Da? Desi iti sta prost?

Eu: ( lovit in mandria-mi proprie da’ totusi surprinzator de calm): Va multumesc, nu ma gandisem la asta!

El: (victorios si superior): Si totusi de ce ne bagam in seama?

Eu: (dupa 10 secunde necesare ca sa imi revin dupa a 2-a mojicie): Pentru ca unii dintre noi sunt tarani , da’ nu tarani de la tara, si desi stiu sa citeasca … stiu degeaba …

El: (tacere lunga ….)

Cam asta a fost povestea mea… Si chiar daca citind cele de mai sus se vede ca l-am pus cu „botu’ pe labe”… totusi nu am plecat fericit din Carrefour…

Septembrie 30, 2008 - Posted by | File de jurnal, Imbecili, Povestiri adevarate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

