Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Un milion de motive sa nu iti iei iPhone


Tocmai mi-am luat iPhone. iPhone3G. Cam acu’ o saptamana. Am asteptat foarte mult momentul respectiv si, atunci cand a sosit, am fost incantat! Cam o zi.

iPhone un super gadget. Dupa ce euforia primei zile a trecut, am inceput sa realizez ca functiile de telefon ale iPhone-ului sunt cam jalnice.

Voi incerca sa le trec in revista mai jos, comparandu-le cu Nokia E61 , fostul meu telefon, pe care acum sincer il regret.

1. Aparat foto : iPhone rules, face poze super la 2Mpixeli. E61 nu avea camera foto.

2. iPod: iPhone rules, se aude dementa.
[…] Post-ul continua aici

septembrie 10, 2008 Posted by | Bla bla-uri, iphone, Recomandari | , , | 31 comentarii

Numar de smecher?!


KAH - Numar de smecher?!

KAH - Numar de smecher?!

KAH = CÂH ?! 😀

septembrie 10, 2008 Posted by | No Comment | | Lasă un comentariu

La ce e bun un scuter


bun la toateCa sa fiu sincer, cand l-am vazut prima data in trafic, de la distanta, mi s-a parut ca omu’ cara un frigider! De fapt, doar niste polistiren expandat! 😉

septembrie 10, 2008 Posted by | No Comment | | Lasă un comentariu

Banc tare


O tipa buna urca in tramvai, 3-4 smecherasi in spate… Se sfatuiesc ei acolo, si intr-un final pleaca unu spre ea:
– Domnisoara, uite 5 RON pentru minunata priveliste pe care ne-ai oferit-o.
– Tipa ia banii, ii pune in portofel si zice:
– Uite 2 RON rest… pentru handicapati am reducere!

Multumesc Alina C.

septembrie 10, 2008 Posted by | De la lume adunate... | | Lasă un comentariu