Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Romania, autostrazi si … bineinteles Flash-uri! Ura si la gara


„Romania … o tara de vis … pacat ca e locuita”. Asa suna o „maxima” din ce in ce mai des invocata pe aste meleaguri.
De ce? Pentru ca de la zi la zi, numarul imbecililor cu tupeu parca creste.

Cica in Romania sunt autostrazi! Ce gluma buna … Pentru ca de fapt in Romania nu sunt autostrazi, sunt niste sosele cu 2 benzi pe sens si cu limita de viteza (legala) 130 km/h. In fapt, pe autostrazile din Romania nu exista limita de viteza. Daca esti creier caramida si ai chef sa o calci pana la 200 … o calci pana la 200. Daca ai chef de 220 , ii dai 220. Daca vrei mai mult si daca „tancu” in care ai investit tine .. poti sa ii dai mai mult. 240. 250. 260 etc. Totul e permis, si nu exista sanctiuni. Politia DOARME! Si dupa ce ca ai atins dublul vitezei admise legal, si dupa ce ca probabil consumi 30-40 litri / 100km – adika te cam p… pe mediu – mai sunt unii … niste ignoranti dom’le care nu stiu ca azi e zi de raliu pentru tine si nu vor sa se dea la o parte cand le bagi XENONu’ in ochi de la vreo 2km distanta. Ai dracului nenorociti, nu te vad ca aproape zbori de pe asfaltu’ impecabil si cand te apropii doar la vreo 500 m de ei , ale naibii jigodii , semnalizeaza si se baga si ei in depasire. De parca tu, un adevarat, ai putea sa numesti depasire, o chestie care se petrece … hmm… la 130km/h. Deci sa revenim. Nenorocitu se asigura, semnalizeaza si se baga. Evident dupa 15 secunde ajungi bara-n-bara cu el. Si tu, ca un senior al soselei, cu dispret privind la dansu’, ii bagi vreo 2 flash-uri sa se duca dracului la o parte din calea tancului tau. Da’ ca sa vezi : tocmai atunci, nenorocitu’ incercand sa depaseasca, si-a gasit sa mearga paralel cu unu’ … Al dracului … mai bagi o pleiada de flash-uri doar doar s-o vaporiza din calea ta. Si ce incet incet se mai scurge … off … mai faceai 2 KM in timpu’ asta …. Off, numa’ daca ai fi avut si munitie pe „tank” … Ce l-ai mai fi spulberat din calea ta … Dar nu … viata e trista … ai tank si nu ai munitie. Esti printul soselelor, da’ fara coroana …

Lasand la o parte misto-ul, in seara asta pe magnifica si plina de gropi autostrada A2, am facut ceva ce trebuia sa fac de mult: ma bagasem intr-o depasire – regulamentar : asigurare, semnalizare si apoi manevra – cand imbecilu’ din spate (care initial era departe) si-a adus aminte ca are flash-uri in dotare. Situatia era cam asa: el la cativa metri in spatele meu – omu’ mergea la aspiratie – eu cu cca 130 km/h tocmai depaseam pe unu’ care mergea cam cu 110 km/h. Disperatu’ din spate imi facea flash-uri desi sincer nu aveam cum sa ii fac loc (desi am incercat sa ii transmit niste mesaje telepatic sa treaca prin gard😉 ). Ei si atunci am luat picioru’ de pe acceleratie, imbecilu’ din spate a renuntat sa mai faca flash-uri , a bagat direct faza mare🙂. M-am simtit un peu mai bine😉. Am accelerat din nou, am depasit si am revenit pe banda intai. Imbecilu’ a facut si el aceeasi manevra, tot cu faza lunga. A stat cam 30 de secunde asa … apoi a trecut pe banda a doua si dus a fost … Am trecut si eu pe banda a doua, si i-am bagat si io niste flash-uri – un fel de „ba p’a matii”…

Cum e in Germania? Unui neamt, pe autostrada, i-au luat permisul… De ce? L-au filmat si au dedus ca a stat prea aproape de cel din fata, in felul acesta incomodandu-l. Cel din fata nu a facut niciodata plangere sau vreun gest ca ar fi fost incomodat. Politia germana s-a autosesizat si a facut ce trebuie.

Ce trebuie sa fac eu in Romania ca sa mai scada numarul imbecililor de pe soselei Patriei?

Inchei intrebandu-ma retoric:

” Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,

” -1

––––––––––––––––––––

1 – Mihai Eminescu, Scrisoarea III

Septembrie 1, 2008 - Posted by | Imbecili | , , ,

11 comentarii »

  1. Am avut parte de o astfel de imbecilitate si in Bucuresti, tot in aceasta seara. Iar flash-uri si probabil injuraturi din partea respectivului inteligent – taximetrist in situatia asta – l-am ignorat, i-am multumit si am mers mai departe. M-a depasit rapid si dus a fost. Eu am mers in ritmul meu (60km/h constant) si cativa km mai la vale si de asemenea cateva semafoare … pe cine vad? Acelasi taximetrist grabit!

    Concluzia: Festina Lente! Tot acolo ajungi😉

    Comentariu de airbornb | Septembrie 1, 2008 | Răspunde

  2. eram pe autostrada bucuresti pitesti mergeam cu 150-160 si in spatele meu era o toyota prius neagra(B 76 PYK) care imi facea flashuri incontinuu chiar daca vedea ca depaseam coloana.dupa felul in care s-a apopiat de mine avea peste 180.mai avea si masina ecologica la comportamentul lui.se grabea omul dupa fatza era vreun bogatas.daca conteaza eu eram intr-un passat dar nu cred ca are importanta.TOYOTA PRIUS rullz pentru bogati

    Comentariu de inginer | Octombrie 16, 2008 | Răspunde

  3. Din pacate, nesimtirea, indolenta si intoleranta sunt la ele acasa in Romania… Si se simt atat de bine …

    Comentariu de airbornb | Octombrie 19, 2008 | Răspunde

  4. boule…prius nu merge cu 180km/h
    mai informeaza-te
    si pt toti desteptii care vorbesc de germania…ati fost vreodata acolo????? ati mers vreodata pe o autostrada din vest??? ati vazut vreodata cum se comporta un sofer civilizat din vest??? nu prea cred. sunt satu de tot felul de comentarii stupide de pe forumuri unde toti papa-lapte isi dau cu parerea pentru ca altceva nu au ce sa faca.

    Comentariu de emilache | Decembrie 9, 2008 | Răspunde

  5. marii forumisti si blogarasi…
    daca ati avea ce sa faceti nu ati sta toata ziua cu ochii in monito.

    Comentariu de emilache | Decembrie 9, 2008 | Răspunde

  6. Numai imbecilii insulta fara motiv …

    Comentariu de AirBorn | Decembrie 10, 2008 | Răspunde

  7. chiar credeti ca numai la noi in tara se intampla asa ceva??? nu prea cred. a fost cineva din care comenteaza in italia??? ca sa nu spun in sudul italiei, sau in spania???( pentru cei care nu inteleg: se merge bara la bara, chiar daca nu e necesar, e in spatele tau, iti da ”flashuri”sa mergi mai repede, dar nu te depeseste, chiar daca poate, ciudat….; mai nimeni nu depsaseste, doar daca vine cineva din fata!!!! ciudatenie…. care masina poate merge si la 220, 240, 180, la cat il tine…. pe drum nationala, nu vb de autostrada, la cedeaza trecerea se accelereaza in loc sa franeze.-…. si ce inseamna oare semanlul STOP?? nu cred ca exista asa ceva pt majoritatea europenilor,…. si ne plangem noi de romanii nostri???? sa fim seriosi… la capitolul nesimtire la volam suntem mici copii in comparatie cu restul europei…. si care scrie asa articole, inainte de a ne compara cu alte natii europene, mai bine sa se informeze, sau sa mearga la locul faptei…. caci daca ar faceo, sigur textul care l-ar scrie ar fi cu totul altul….

    Comentariu de adi | Decembrie 31, 2008 | Răspunde

  8. Emilache… inca ceva… vrei sa vezi un prius la 215 pe ora??? cauta ope internetÇ!!!! garantat. am un prieten care l-a pus…. cu mine in dreapta…. clar, stabilitate aproape inexistenta!! dar merge sa stii

    Comentariu de adi | Decembrie 31, 2008 | Răspunde

  9. @adi: Recunosc ca nu am condus pe acolo pe unde spui tu! Da’ stiu de la un neamt, ca i-au luat carnetul pe o autostrada in Germania, pentru ca l-au filmat si au zis „ca era prea aproape” de masina din fata. Si nu mergea bara la bara, nu facea flash-uri, pur si simplu Polizia a considerat ca l-a incomodat pe cel din fata (fara ca acesta sa faca vreo reclamatie).
    Acelasi neamt, mergand pe vestita noastra autostrada A2, ( pe un loc din spate cu centura pusa), primavara (si nu in sezon) a spus ca nu a vazut asa ceva la el acasa!
    Un prieten ce a plecat din Romania in Germania, cand conduce pe soselele patriei, recunoaste ca nu mai e „in forma” pentru condusul in Romania.
    Un altul ce traieste in America, spunea ca e foarte challenging drumul Bucuresti Constanta (vara ce-i drept)!

    Comentariu de AirBorn | Decembrie 31, 2008 | Răspunde

  10. deci iti dai seama ca fiecare are dreptatea lui…. doar ca noi oamenii suntem foarte ” pretentiosi”… mai ales romanii plecati pe dincolo…. si chiar tu o spui in mesaj…. un prieten roman care a a fost in germania spune ca…. un prieten care traieste in america spune ca e foarte challenging cica….casnd plecat uitam sa vb romaneste si amestecam cuvintele, ca asa e ”cool” doar nu mai sunt romani ci suntem ”stranieri” sau ”extranheri” cum se mai spune( nu am fost dar am auzit ca in america 80% din drumuri sunt cel putin pe 4 benzi ) oricum nu ne putem compara cu america… si nici macar cu ungaria ce e drept…. nu zic ca nu faza cu carnetul… tot ce se poate, doar la TV se vad in fiecare zi chestii care daca nu le vezi e ap`roape imposibil de crezut, ci ma refeream la cei care se plag de drumuri si de felul nostru de condus… coducem ca orice alt cetatean din europa, ba chiar mai bine si mai prudent din cauza drumurilo si a atentiei sporite…. Am vazut intr-un reportaj zilele trecut la o TV din Spania…. in tarile cu multe autostrazi si drumuri bune, nu se moare pe drum din cauza gropilor, ci din cauza vitezei si a drumurilor prea bune… esti relaxat si pierzi atentia… oare de cate ori nu eram cat pe ce sa adorm la volan pe autostrada, ca e tot drept si nu sunt curbe…. si acum sincer… eu stau la bloc, dar cand ma duc la un var de-al meu, care sta intr-o urbanizare cat de cat buna, ca sa nu spun de lux, merg cu taxiul… nu merg cu masina mea din cauza gropilor!!! fara vrajeala…. in spania cel putin, sa mergi cu masina in urbanizari, este teribil!!! in foarte multe nu in toate bineinteles…

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 2, 2009 | Răspunde

  11. Adi, nu m-ai inteles: un prieten ce traieste acum in Germania recunoaste ca nu e in forma pentru condusul in Romania …

    Da, ai dreptate, e o diferenta uriasa la nivel de infrastructura intre orice alta tara civilizata si Romania … dar, din pacate, e o diferenta si mai mare la gradul de civilizatie intre aceeasi tara civilizata si Romania.
    Azi am facut 3 ore intre Rasnov si Sinaia! Cauza: infrastructura insuficient dezvoltata pentru nevoile de trafic (lipsa autostrada). Pe langa asta am mai avut parte de :
    -> smecher cu BMW ce a depasit coloana : B-40-BMU;
    -> smcheri cu VW JETTA, Astra , 207, ce depaseau coloana prin dreapta;
    -> imbecili care depaseasu coloana si apoi normal ca nu mai puteau intra la loc, blocand traficul din sensul celalalt!

    Solutia: spirit civic ( trebuie „parat” orice smecher ) + mijloace de supraveghere eficiente + politie eficienta.
    Eu unul ma pot lauda cu urmatoarele azi:
    -> am gesticulat aratandu-le imbecililor ce depaseau prin dreapta ca nu au creier: efect 0;
    -> am vrut sa opresc sa-i spun agentului de circulatie de cei care depaseasu coloana (aveam numerele lor): nu am reusit, saracul agent oricum nu facea fata;
    -> dupa ce m-a depasit un smecher de Constanta cu jeg de Astra, am claxonat si i-am alertat si pe cei din fata, a.i. smecherul nu a reusit sa ii depaseasca si pe ei; cand a mai facut o tentativa dupa 1/2 de ora, la fel am claxonat si i-am alertat pe cei din fata.

    Poate o sa zici ca sunt putin nebun … Poate ca da … da’ am ajuns la concluzia ca „para malaiata nu pica in gura lui natafleata”!😉 Tre’ sa facem ceva … inactivitatea nu e buna la nimic!

    La Multi Ani!😀

    Comentariu de AirBorn | Ianuarie 3, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

