Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Ce-am EU visat azi noapte…


Ei bine … initial am uitat ce am visat azi noapte… M-am sculat linistit pe la vreo 10, m-am miscat teribil de incet (aka miscare in juru’ cozii) timp de o ora, timp in care nu am facut mare branza … desi sunt in intarziere…
Si acum cand faceam bagaje…cand am pus mana pe camera foto sa o pun in rucsac…flash back… visu’ de azi noapte sau poate doar o particica din el mi-a revenit in minte. Brusc si dureros. A fost un fel de cosmar …tehnologic…

Iata despre ce e vorba in acest vis. Faceam poze cu noua mea camera Nikon D80. La un moment dat ma intalnesc cu un vechi prieten – evident acum nu mai stiu care prieten – care si el facea poze. Cu camera lui, un Canon. Ei bine, am intrat intr-un fel de disputa de camere. Cumva eu i-am zis ca Canon e mai proasta decat Nikon… Si aici a inceput cosmarul. Cand sa ii demonstrez, ups Nikonu’ a inceput sa faca figuri: dura mult pana sa faca o poza , facea zgomote ciudate … pe viewfinder dreptunghiurile de la focus se transformau in cerculete, se invarteau unul in jurul altuia ca in final sa se suprapuna si sa formeze un cerc mai mare… undeva aiurea. Sigur pe mine i-am zis ca e o setare in meniu care trebuie dezactivata. Am cautat prin meniuri, am facut ceva … Dar tot mergea aiurea. Prietenul respectiv a inceput sa rada de „jucaria” mea … iar eu m-am trezit transpirat si panicat…

PS: Am verificat Nikonu’ si problemele au fost doar in vis😉

August 23, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | , ,

2 comentarii »

  1. hahahaha =))) :)) genial :)) am visat eu o data ca trebuia sa fac poze la nunta mea.. ma rog, aberant.. dar trebuia sa fac poze si mereu dupa ce declansam timerul.. nu mai aveam timp sa ajung in cadru.. si deci la nunta mea era toata lumea in poza.. numai mireasa nu :)) sper ca atunci cand ma voi marita (daca) sa angajez un fotograf profesionist care sa ma prinda si pe mine in poze🙂 eventual..😛

    Comentariu de ushin | August 28, 2008 | Răspunde

  2. :-)) Recunosc ca visele cu pozele cu propria nunta in care nu apar … :-)) inca nu m-au bantuit😀

    Comentariu de airbornb | August 28, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

