Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Sa radem (din nou) cu Mihnea Georgescu


„Prietenul” si comicul meu favorit, Mihnea Georgescu, are probleme cu acoperisul – nu mai sunt toate tiglele pe casa – si de aceea ii ploua inauntru. Asta o stiam mai de demult, dar… in ultimul sau post „Trãiascã Sfânta Rusie!„, bate campii cum stie dumnealui mai bine: adica foarte bine. Citind articolul, m-am ingrozit ca de obicei, l-am compatimit. Noroc cu comentariile, cele critice sunt absolut dementziale🙂

Reproduc aici o parte din comentariul numarul 20, ce-i apartine lui DanutM, si care mi se pare dementza curata, am ras de m-am spart:

Citind acest text ma intreb:
Oare sunteti cu adevarat sanatos la cap?
Sau sunteti de fapt agent FSB?

Alta optiune ma tem ca nu exista. Ca mosadul si CIA lucreaya cu oameni intregi la minte. Fara scrupule, dar intregi la minte.



O ultima recomandare: cititi postul doar daca nu sunteti slabi de inima – o sa va speriati – si neaparat sa cititi comentariile. Merita si sunt absolut delicioase🙂

Daca totusi e sa fac (inca) o recomandare, atunci e un „MUST” sa le cititi cel putin pe:

-> 3-6 : dialog Scardanelli – Mihnea G.

-> 10 : Marina il citeaza foarte la obiect pe Ion Creanga, „Ivan Turbinca”.

-> 20-21 : dialog DanutM – Mihnea G.

-> 23-27 : dialog nuvamaisuportam – Mihnea G

August 16, 2008 - Posted by | Bla bla-uri, Recomandari |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

