Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Polemica cu Mihnea G.: pierdere de timp si AMENINTARI!


L-am citit iar pe Regele neincoronat inca al pupincurismului contemporan.

Iar m-am ingrozit, iar am pierdut vremea. Promit insa ca e ultima data cand mai intru in polemica cu acest biet om cu mintile duse.

Pun aici comentariile schimbate cu el la articolul Este Bãsescu omul lui Nãstase? … pentru pastrare …

Exista si versiunea PDF : PDF cu comentariile

Si daca va intrebati ce i-am de fapt … cititi oricare din post-urile de mai jos:

1. Mihnea Georgescu nu a fost sef de promotie. Dar sigur este un MARE MINCINOS

2. Poze complete cu sefii de promotie CNMB-CTA. Mihnea Georgescu evident nu apare

Si iata comentariile :

_______________________________________________________________________________________________

# airbornb spune:
iulie 17, 2008 at 2:42 pm

Flacau, Regele Incoronat al Romaniei este Mihai I de Romania. A fost silit de tovarasi sa abdice, in prezent nu mai este seful statului, Romania fiind Republica, dar totusi este cel mai aproape de notiunea de REGE al ROMANIEI.
Adrian Nastase este un boschete ce creste pe un camp unde de drept ar fi trebuit sa fie grau… Sper sa intelegi analogia.
In rest… bati campii ca de obicei departe rau. Keep walking!

# Mihnea Georgescu spune:
iulie 17, 2008 at 2:43 pm

Cine e în spatele tău, Airborn ?

# airbornb spune:
iulie 17, 2008 at 2:49 pm

Flacau, acum … in spatele meu e doar un perete alb :))
Ca sa-ti raspund mai exact la intrebare nu e nimeni in spatele meu. Nu reprezint nici o grupare meschina – numita de unii Partid Politic – nici grupuri de interese. Imi reprezint doar opiniile … Si ceea ce cred … spun😉

# Mihnea Georgescu spune:
iulie 17, 2008 at 2:52 pm

Bogdane, ai semnat cu serviciile secrete un contract ca să mă distrugi, dar eu o voi face înaintea ta. Să-ţi fie ruşine… la cât te-a ajutat familia mea… eşti un trădător!

# airbornb spune:
iulie 17, 2008 at 2:57 pm

Nu ma cheama Bogdan, da’ daca vrei sa imi spui asa … feel free 2 do so ( nu ar fi prima data cand bati campii😉 ).
Eu unu’ nu am semnat nimic cu nici un serviciu secret (nici autohton, nici de la EST sau de la VEST …).
Altii au semnat cu diverse secrete si acum se fac ca au uitat.😉
Ia intreaba-l tu de exemplu pe tovarasu’ Ion ce a studiat el la Moscow pe langa hidroenergie?😉
Rusine pentru opiniile mele nu imi este. Nu am de ce.
Cat despre ajutorul dat de familia ta ?! repet ma confunzi , asa cum confunzi multe altele.

# Mihnea Georgescu spune:
iulie 17, 2008 at 3:00 pm

Scumpul meu,

Sunt pe urmele tale şi te voi distruge. Îmi vei cerşi îndurare, dar te voi zdrobi ca pe un vierme. Mihnea GEORGESCU nu îi uită niciodată pe cei care au ridicat copita împotriva lui.

Cu bine şi bucură-te de cât mai ai de trăit pe lumea asta că veşnicia va fi foarte, foarte lungă şi întunecată pentru tine, Bogdane. Vei avea parte de soarta lui Iuda.

# airbornb spune:
iulie 17, 2008 at 3:02 pm

Bai Mihnea G, tu esti viermele de fapt, si ceea ce spui tu aici cam suna a amenintare. Iar amenintarea este un delict in Romania si se pedepseste ca atare.
Iar cat despre cersit … nu am cersit niciodata nimic si nu voi incepe acum.
Si masoara-ti cuvintele tzaca … ia un diazepam si calmeaza-te …
In rest, numa’ bine .. da’ te rog totusi sa nu imi furi boii de la bicicleta :))

# Mihnea Georgescu spune:
iulie 17, 2008 at 3:03 pm

Ai uitat cine era şi ce făcea taică-tău în Constanţa? Gunoiule!

# airbornb spune:
iulie 17, 2008 at 3:09 pm

Deci ai inceput si cu invective! Se pare ca de atata esti in stare: injurii, mistificari ale adevarului , pupincurism de poet de curte.
Si cu asta gata, nu mai imi pierd timpul cu tine …
# Mihnea Georgescu spune:
iulie 17, 2008 at 3:11 pm

Ai greşit deja mult, Airborn, vei plăti.

_________________________________________________________________________________________________

Astea au fost comentariile … Atata poate el …

Iulie 17, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | , ,

9 comentarii »

  1. jalnic…

    Comentariu de un fost coleg... | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  2. Eu cred ca sufera de sindromul „Vadim” :))

    Comentariu de generatiapatriota | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  3. Baiatu’ sufera de multe.
    Pe langa faptul ca legatura lui cu realitatea este foarte subtireanu … de la niste opinii discutate pe net … a ajuns imediat la injurii si la amenintari!

    Comentariu de airbornb | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  4. lol

    Comentariu de floreign | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  5. Yeap… de ras si de plans …

    Comentariu de airbornb | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  6. bai, „Bogdane”, tu chiar crezi ca la Mihnea mai functioneste o pastiluta de Valium/Diazepam?🙂

    Doar lobotomie, fratele meu alb, doar lobotomie.😉

    Comentariu de machiavellian | Iulie 18, 2008 | Răspunde

  7. Sincer nu cred ca ar functiona nici o pastiluta.😉

    Daca ai vazut A Beutiful Mind, http://www.imdb.com/title/tt0268978/ : The Only Thing Greater Than the Power of the Mind is the Courage of the Heart.

    Din acel film, pe mine m-a impresionat momentul pe care il descriu mai jos:
    -> din cauza nebuniei lui fiica-sa era sa se innece (el ar fi trebuit sa o supravegheze, dar nu isi mai lua pastilele si o luase iar razna);
    -> ploua torential, nevasta-sa a luat copilul si a vrut sa plece;
    -> el i-a iesit in fata masinii strigand : stiu ca ei – cei pe care ii vedea doar el – nu sunt reali: fetita nu creste (vedea un adult si o fetita si fetita ramasese de aceeasi varsta).

    Ei bine, acel om avea probleme, si totusi mintea lui a fost suficient de puternica sa se ridice deasupra norilor – problemelor – si sa realizeze adevarul. Nu cred ca Mihnea G. poate asa ceva ..

    Comentariu de airbornb | Iulie 18, 2008 | Răspunde

  8. Ba da. Functioneaza o injectie intravenoasa (desi as prefera o intraperitoneala, ca doare mai tare) de sulfat de stricnina 5 la mie.😉

    Comentariu de machiavellian | Iulie 18, 2008 | Răspunde

  9. Mda … totusi nu cred ca astfel de injectii … sunt solutia. Dezvoltarea durabila, meandrele concretului si sinergia faptelor … astea da, sunt altceva :))

    Glumeam, incercam insa sa spun ca dialogul trebuie pastrat la un nivel decent, transparent, fara pupincurisme ca respectivul tovaras.

    Apropos, pentru el , blogul , e doar o lampa de lansare. Azi si-a anuntat adevaratele intentii: vrea sa candideze la Parlament.😀
    Sincer… nu cred ca are succes, oricat de multe funduri de PSD-isti ar spala el … :))
    Si cica are nevoie de fonduri si ca sa incerc sa fiu amuzant … d’aia spala funduri :))

    Comentariu de airbornb | Iulie 18, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

