Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Comentariu pentru Mihnea G.


Deci Mihnea G. a mai scris ceva monumental.

Si am facut si eu un comentariu sincer , pe care baiatu’ cenzurii nu a vrut sa il aprobe:

Mihnea Georgescu, baiatule, tocmai ai reusit sa demonstrezi pana si celor mai sceptici, ca nu ai toate tiglele pe casa :)).
Sincer, poate ca omu’ simte ca e prea batran , poate vrea sa isi scrie memoriile el si nu altii!
Dar tu … sigur ai nevoie de o camera cu pereti capitonati!

Deci m-am gandit sa il pun aici!

Iulie 17, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | ,

4 comentarii »

  1. Lasa-l, bai, ce daca-l linge-n cur pe Nastase, e placerea lui sa creada ca poate ajunge consilier prezidential, de ce sa i-o strici?
    Acu, ca poate si el a ajuns sa creada ce spune, as putea cadea de acord.
    Ai dreptate, ce produce mintea lui e la fel de monumental si gaunos precum Casa Poporului.

    Comentariu de floreign | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  2. Pentru mine e clar: e dus cu pluta. Orice incercare de a vorbi cu unu’ ca el e pierdere de timp.

    Comentariu de airbornb | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  3. Ma simt nevoit sa ii iau si aici apararea bunului meu prieten Mihnea Georgescu. Chiar daca e PSD-ist are si mari calitati. In primul rand e un filosemit convins, constantean de-al nostru Universal, sudist romantic, o persoana plina de altruism si intentii, pavate ca un drum roman (durabil).

    La prima vedere pare fara noima ce scrie blandul Mihnea pe blogul sau. Dar daca priviti cu un ochi critic, cu inima deschisa puteti vedea munca istovitoare pe care o desfasoara. Mihnea e ca un Rotary Club intre toate bodegile astea pline de frustrari.

    Si chiar daca nici eu nu sunt in totalitate convins de ce am spus, sper ca lumina sa patrunda printre tiglele lipsa de pe casa sa, sa intre in sufragerie, in baie si in debara… si sa-l lumineze asa cum trebuie.

    Daca nu in viata aceasta macar in viitoarea!

    Comentariu de Spice Flow | Iulie 17, 2008 | Răspunde

  4. Spice Flow, te contrazic putin:
    -> fiecare are dreptul sa spuna ce gandeste; atunci cand insa acel cineva pierde contactul cu realitatea, trebuie adus cu picioarele inapoi pe pamant.
    -> faptul ca e filosemit nu mi se pare o calitate. Sau ca e filobulgar sau filoungur sau filoamerican. Mi se pare un defect sa fii antisemit insa. eu unul ma declar neutru.
    -> Mihnea G. pe blogul sau arde gazul de pomana. Este un pupincurist care efectiv nu stie cand sa se opreasca.
    -> nu mi se pare un romantic, ci un om foarte orientat: nu bate campii degeaba, nu-si striga cantarea pupincurista pe degeaba.
    -> Mihnea G. nu e ca un Rotary Club… Mihnea G. este el insusi un mare frustrat;
    -> Mihnea G. se crede deja prea mare pentru lumea asta mica;

    Si daca nici macar tu – un suporter – nu esti convins de ceea ce spui … cum crezi ca ma poti convinge pe mine?😉
    Dar merci ca ai incercat, imi place sportul numit polemica … cat timp discutia se poarta civilizat.

    Comentariu de airbornb | Iulie 18, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

