Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Prostul nu e prost destul…


De exemplu in dimineata asta, mergeam linistit pe banda a doua, in dreapta aveam un SUV (pe banda I), in stanga o tanti cu AUDI A3 (pe banda a III-a). Ne apropiam de intersectie, era verde, Pana aici, toate bune si frumoase, doar ca tanti din stanga s-a hotarat brusc si din senin ca banda a doua (ea fiind pe a treia) ii convine mai mult. A tras cu nonsalanta de volan … si eu priveam cum vine peste mine. Claxon, accelerare, am evitat impactul. Evident claxoneaza si tanti … ca dee .. nu cumva sa ramana mai prejos.

Am mai mers 50 de metri, apoi am schimbat eu banda pe a 3 -a (regulamentar), pentru a face stanga (printr-un loc permis). Tanti cu A3 venea in continuare pe banda a 3-a mai in spatele meu. Eu semnalizam si asteptam sa se elibereze pe sensul opus pentru a face stanga. Tanti din spate , claxon lung si apoi cand a trecut a vociferat ceva – probabil numai urari de bine.

Sa recapitulam: e gata sa intre in mine, o claxonez, ma claxoneaza. Ma incadrez regulamentar pentru a face stanga (nu tu viraj la stanga interzis, linie intrerupta, deci totul in regula). Ma claxoneaza si apoi si vocifereaza.

De ce? Stau si ma intreb si raspunsul nu il gasesc … Decat ca poate prostul nu e prost destul daca nu e si fudul….

Iulie 9, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | , ,

7 comentarii »

  1. Poate tanti a vrut sa-ti atraga atentia…😉 a si reusit!🙂

    Comentariu de Angi | Iulie 9, 2008 | Răspunde

  2. Of, urasc femeile cu permis si masina.

    Comentariu de Andra | Iulie 10, 2008 | Răspunde

  3. Eu unul nu am nimic cu femeile la volan. Am probleme cu imbecilii sau imbecilele la volan. Trist e ca parca sunt din ce in mai multi….😦

    Comentariu de airbornb | Iulie 11, 2008 | Răspunde

  4. e funny ca tocmai o tipa comenteaza ca uraste femeile cu permis si mashina.
    strangely enough, femeile sunt mai misogine decat barbatii – nu e prima femeie pe care o aud cu aceeasi replica (si presupun ca si conduce). chiar funny.

    Comentariu de mih | Iulie 27, 2008 | Răspunde

  5. Nu, cica femeile nu sunt misogine. Cica sunt foarte in competitie una cu alta … si d’aia … :))
    Eu marturisesc ca nu inteleg … femeile …😀

    Comentariu de airbornb | Iulie 27, 2008 | Răspunde

  6. Daca ma gandesc bine, eu intzeleg logica din spatele „competitiei/ misoginismului” feminin (call it as you like) – daca barbatii sunt aia tari si puri (care, cel putin in cazul asta, par a conduce mai bine decat femeile), orice separare de un grup privit ca mai „slab” inseamna un fel de, sunt bazata, nu ma asociati lor”.
    Altfel nu are nici o logica. Pana si competitia – se justifica daca o stii pe cealalta. Dar asa, in gol, nu.

    Poate ne lamureste Andra🙂

    Comentariu de Mih | Iulie 28, 2008 | Răspunde

  7. Eu sincer sa fiu nu inteleg femeile si nici de ce sunt asa de competitive. Dar sunt timpuri ciudate ce starnesc comportamente ciudate. Vorbind iar despre femei, cel mai tare mi se pare ca ele se inteleg mult mai bine cu ei decat cu ele🙂. Nu vorbesc de o relatie „complexa” dintre un ea si un el, ci de amicitie.🙂

    Comentariu de airbornb | Iulie 28, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

