Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Cine face tenul cel mai frumos / fin etc. ?


Am vazut o reclama in seara asta , de-a dreptul inaltatoare. O donsoara draguta, imbracata cu un fel de boxeri simpatici😉, se trezeste dimineata, se da fuga jos din pat de langa El, si fuga sa se aranjeze. Da cu prima tampenie care nu stiu ce face, apoi cu a doua – iar am uitat care e benefitu’ – si in final cu a treia. Apoi se duce inapoi in pat, rade , se imbratisaza cu El … toata lumea e fericita – nu mai zic nimic de mesaje subliminale ca deja sunt la vedere :)).

Donsoara draguta, pantalonasii minusculi de pe ea la fel … si uite asa am uitat complet scopul spotului.

Nu trage dom’ Semaca … ca mi-am adus aminte. Ideea spotului era asa: „Cine face tenul cel mai frumos , fin etc?” Raspunsul lor era : „Nivea nu stiu ce”…

La asa mesaj … si cu domnisorica respectiva in gand … am cazut pe spate. Bun si in timp ce cadeam eu pe spate, brusc m-a lovit intelepciunea ancestrala. Stiu acum cine face tenul cel mai frumos! Photoshop-ul! :))

Pe bune, am vazut o demonstratie cu o donsoara cam obosita , la o sedinta foto . Si dupa ce baiatu’ cu Photoshop-u’ si-a facut magia … persoana din poza nu mai semana deloc cu modelul…

Cheers mates,

& a Nice Wknd

Iunie 28, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | , , ,

6 comentarii »

  1. Asa este… Photoshop-ul face minuni…😀 Ca doar au fost facute publice si poze ale vedetelor „mai putin machiate”. Am vazut diferenta si e mare…🙂

    Comentariu de Angi | Iunie 28, 2008 | Răspunde

  2. Aveam o carte cu Povestiri istorice cand eram mic. Parca asa se chema. Intr-una dintre ele, Stefan cel Mare si Sfant, in timpul unei vanatori, se rataceste prin padure si innopteaza peste noapte la un om sarman care il omeneste cu ce are si el.
    A doua zi ii intreaba pe boieri cu ce e mai buna mamaliga – stiu, America nu fusese inca descoperita, porumbul nu era inca in Europa, da’ cica se facea un fel de mamaliga din mei parca. Boierii raspund si ei cum pot: cu pui, porc, peste ,vanat etc. Stefan ii lasa pe toti sa raspunda, apoi le spune raspunsul corect: „Cu FOAMEA!”.
    Parerea mea: asta cu tenul si photoshopul e cam ca mamaliga cu foamea, nu?😉

    Comentariu de airbornb | Iunie 28, 2008 | Răspunde

  3. Clar asa e draga Angi!
    Uite de exemplu pe site-ul http://www.andreearaicu.ro, in unele poze arata super demential, in altele doar demential😉
    Recunosc ca sunt un fan!😀

    Comentariu de airbornb | Iunie 28, 2008 | Răspunde

  4. Erata: Nu era in Povestiri Istorice, ci in „Stefan Stefan, Domn cel Mare”!

    Comentariu de airbornb | Iunie 28, 2008 | Răspunde

  5. Erata 2 : tai „peste noapte” de la „innopteaza peste noapte”.
    Merci Angi😛

    Comentariu de airbornb | Iunie 28, 2008 | Răspunde

  6. Legat de Andreea Raicu, e o poza care circula prin revistele cu stiri mondene… si arata foarte putin demential!😛 Eh, si mie imi place de ea… si este normal sa nu arati mereu foarte bine…

    Comentariu de Angi | Iunie 28, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

