Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Mihnea Georgescu nu a fost sef de promotie. Dar sigur este un MARE MINCINOS


Dragii mosului, asa cum v-am promis, fratele amicului respectiv a ajuns vineri si a facut poze la placa de marmura cu absolventii de la Colegiul Mircea cel Batran din Constanta. Bineinteles, stimatul domn si blogger printre altele, Mihnea Georgescu, nu apare pe lista cu sefii de promotie.

Pentru cei care nu au citit postul precedent, Mihnea Georgescu spunea cu emfaza „Aşa cum nu se compară jalnicul liceu ceauşist Monnet cu Liceul Mircea cel Bătrân din Constanţa unde mi-am efectuat studiile ca şef de promoţie” in postul sau intitulat Cartierul Primaverii.

Ei bine, am vorbit cu un amic care a terminat acel liceu, iar fratele lui a facut poze la placa de marmura cu sefii de promotie. Mihnea Georgescu nu este pe acea lista. Asadar si prin urmare (sac), NU a fost sef de promotie. Cu alte cuvinte, Mihnea Georgescu este un mare mincinos. Lucru intuit de fapt de multi dintre noi.

Si acum pozele : (recunosc, fratele amicului nu prea se pricepe la fotografie, a facut 3 poze aproape identice si nici una cu titlul de pe placa de marmura. Titlul exista, mi-a confirmat … doar ca nu s-a gandit ca am nevoie si de o poza cu el :)). Eu public doar una dintre ele, la celelalte difera unghiul putin si anii acoperiti ).

Colegiul National Mircea cel Batran, Constanta - Sefi de promotie 1993-2001

In plus, in Maine implinesc 29 de ani, maestrul ne furnizeaza data nasterii sale: 25 aprilie. Si cum 2008-29 = 1979, daca nu am gresit la calcule si nu a repetat vreun an ;), ar fi trebuit sa termine liceul fie in 1997 (ar fi avut 18 ani daca ar fi fost dat la scoala la 6 ani) fie in 1998 (ar fi avut 19 ani daca ar fi fost dat la scoala la 7 ani). In 1997 sefa de promotie a fost Ioana Secareanu, iar in 1998 Octavian Udrea. Restul ii vedeti in poza. I rest my case.

PS: Nu mai zic ca in „Maine implinesc 29 de ani”, Maestrul iar se antepronunta : „Pe data de 25 aprilie 1979, în centrul oraşului Constanţa, vedea lumina zilei un prunc chemat să facă lucruri mari pentru Neamul Românesc…”.  Parerea mea, singurele lucruri „mari”, sunt lustruitul dosului tovarasilor Iliescu Ion, Nastase Adrian samd…. In rest, vedeti ce se intampla daca nu isi ia Diazepam-ul la timp? :))

Iunie 15, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | ,

29 comentarii »

  1. Show Recent Messages (F3)

    popozauru: georgescuuuuuuleeeeee
    Mihnea Georgescu: daaaaa
    Mihnea Georgescu: uite măi omule că stânga a câştigat
    popozauru: ma pis pe stanga. in acest scop o sa beau toata noaptea si n.o sa ma pis, iar dimineata o sa ma pis pe apartamentul lui ilici, cârpa comunista din cauza căreia suntem acu cu 30 de ani in urma europei
    popozauru: alta e problema
    Mihnea Georgescu: hai sictir
    popozauru: de ce ai mintit cand ai spus ca ai fost sef de promotie?
    popozauru: eeee?
    popozauru: ia dezvaluie-mi aceasta taină
    Mihnea Georgescu: aaaa
    popozauru: hai georgescu, nu te da adumbrito ascuns
    Mihnea Georgescu: am fost, măi
    popozauru: in ce an ai terminat?
    Mihnea Georgescu: nu dau detalii
    Mihnea Georgescu: aiborn e un căcăcios
    popozauru: foarte bine, dar de ce numele tau nu apare in dreptul anilor 93 94 95 96 97 98 99? ca sef de promotie?
    Mihnea Georgescu: nu discut subiectul
    Mihnea Georgescu: e prea mărunt pentru mine
    popozauru: deci ai mintit
    Mihnea Georgescu: băi, nu ştiu….
    popozauru: problema nu e asta, toti mintim din cand in cand. problema e alta. de ce iesti atat de tampit incat sa minti referitor la lucruri pe care oricine le poate afla?
    Mihnea Georgescu: eu am argumente, dar nu mă cobor la nivelul ăla
    Mihnea Georgescu: lasă-l să latre
    Mihnea Georgescu: chiar mă bucură
    popozauru: pai spune-mi mie ce argumente ai
    Mihnea Georgescu: nu, că tu le faci publice
    popozauru: cum rezolvi dilema evidetei fotografice?
    Mihnea Georgescu: le păstrez
    Mihnea Georgescu: şi aiborn este un căcăcios
    Mihnea Georgescu: că publică conversaţii private de pe Mess
    Mihnea Georgescu: de aia sunt mai rezervat
    Mihnea Georgescu: aş putea explica totul
    popozauru: e o conspiratie, nu?
    popozauru: si atunci de ce nu o faci?
    Mihnea Georgescu: nu acum….
    popozauru: preferi sa creada lumea ca esti un mincinos, pe langa faptul ca esti un lingau?
    Mihnea Georgescu: nu, dar nici nu îmi place să mă justific
    popozauru: incredibil. minti cu obstinatie si tot tu proclami cuvantul tau litera de lege mai plauzibila decat o fotografie
    Mihnea Georgescu: bine, poate să fie şi un fals
    popozauru: asta e explicatia ta? fotografia e un fals?
    Mihnea Georgescu: asta e o cale de atac
    Mihnea Georgescu: airborn spunea că nu are nici antet etc.
    Mihnea Georgescu: poate că e adevărată, totuşi…
    popozauru: revenim la problema. de ce nu apare numele tau?
    Mihnea Georgescu: nu vreau să vorbesc acum despre subiectul ăsta
    popozauru: deci recunosti ca ai mintit
    Mihnea Georgescu: eu îmi cunosc valoarea
    popozauru: nu poti sa nu vrei sa vorbesti din moment ce tu ai facut o afirmatie fara acoperire
    Mihnea Georgescu: aş putea să spun multe despre unele persoane
    popozauru: spune mai bine despre tine
    Mihnea Georgescu: dar nu vreau să comentez acum
    popozauru: care e valoarea ta?

    Comentariu de mangaloy | Iunie 15, 2008 | Răspunde

  2. Mangaloy, :)) a recunoscut deci ca poza e autentica 😉 :”Mihnea Georgescu: poate că e adevărată, totuşi…”.

    Ca sa recapitulam : nu a mintit cand a spus ca a fost sef de promotie, totusi recunoaste ca numele nu ii apare pe lista cu sefii de promotie :)). Ei bine, domnul Mare Filosof (cu s si nu z) are in fata o enigma pe care nu vrea sa o elucideze.

    Vorbind din nou cu amicul ce a terminat Mircea cel Batran, am reusit sa dau de colegi de clasa ai domnul Mihnea G si asa am aflat urmatoarele:
    1. Mihnea G. nu a fost sef de promotie. Clar a fost un baiat inteligent si cult, da’ sef de promotie nu a fost.
    2. A terminat in 1997 😉 (deci am ghicit bine 😉 ). In acel an a fost sefa de promotie Monica Ioana Secareanu, care printre altele a fost si olimpica cu premii sau mentiuni la Olimpiada Nationala de Matematica. Mihnea G si Monica au fost colegi de clasa. In aceeasi clasa au mai fost alti 3 olimpici la matematica care au mers la faza pe tara, Mihnea G. nefiiind unul dintre ei.

    Si ii multumesc pentru caracterizarea de „cacacios”, este un adevarat compliment daca vine de la un neo-comunist si pupincurist. Vorba ceea – * – face +. ;). Ma intreb ce ma faceam daca zicea ca sunt baiat de treaba :))

    Comentariu de airbornb | Iunie 15, 2008 | Răspunde

  3. popozauru: publicitate ai, intr.adevar
    popozauru: cu ce te incalzeste daca toti se caca in capu tau?
    popozauru: ce castigi din asta?
    Mihnea Georgescu: mă mai ştie lumea….
    Mihnea Georgescu: plus că dacă mă înjură unul cu exprimare ca a ta
    Mihnea Georgescu: par şi eu mai intelectual, prin comparaţie

    Comentariu de mangaloy | Iunie 15, 2008 | Răspunde

  4. Tareeee…
    Ce pot sa zic, e clar pentru toti ca cerseste atentie… Din cauza lipsei tiglelor de pe casa … si ca sa castige capital … poate electoral! Ma tem ca la urmatoarele alegeri, dupa cat i-a lins pe unde trebuie pe tovarasi il vor pune pe liste sau il vor impinge inainte.

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  5. Oricum, poate ca ma repet. Prost sigur nu e , nebun insa cel mai probabil este.
    Si imi place proverbul acela: „un nebun arunca o piatra in balta si 10 cu minti n-o pot scoate”. 😉

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  6. Si ma mai intreb o chestie. Toti prietenii mei care au citit ceva scris de el, s-au ingrozit. Literalmente.
    Cei adulati de el la modul absolut si excesiv chiar nu-si dau seama de cat de penal e? Cei care sunt aparent in aceeasi barca (pesedista) cu el nu isi dau seama ca nu e decat un demagog si un pupincurist cu o parere foarte buna despre sine?!

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  7. Si ma mai intreb o chestie. Toti prietenii mei care au citit ceva scris de el, s-au ingrozit. Literalmente.
    Cei adulati de el la modul absolut si excesiv chiar nu-si dau seama de cat de penal e? Cei care sunt aparent in aceeasi barca (pesedista) cu el nu isi dau seama ca nu e decat un demagog si un pupincurist cu o parere foarte buna despre sine?!

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  8. Mihnea Georgescu: aş putea să arunc cu rahat, cum face airborn, care ştiu şi cine e, dar nu îmi stă în caracter
    popozauru: tu nu poti decat sa creezi căcat
    Mihnea Georgescu: fiindcă eu chiar am caracter
    popozauru: ai caracter
    popozauru: si valoare
    popozauru: de râmă
    popozauru: trilobit
    popozauru: in supa primordiala cu tine!
    Mihnea Georgescu: băi te plăteşte băsescu????
    popozauru: da. fac parte din asociatia crestina pentru descoperirea ADN neanderthalian
    popozauru: cro
    popozauru: magnon
    popozauru: ce mai fac prietenii tai, trilobitii?
    Mihnea Georgescu: f bine
    Mihnea Georgescu: ce e ăia?
    popozauru: google is your friend
    popozauru: celenterato!
    popozauru: cand te vad pe tine, incep sa cred in dumnezeu
    Mihnea Georgescu: de ce?
    Mihnea Georgescu: ce sunt eu Sf. Gheorghe nou?
    popozauru: nu dar tu iesti dovada clara ca darwin nu avea dreptate
    Mihnea Georgescu: aşa
    Mihnea Georgescu: şi mistic!
    Mihnea Georgescu: tot ţăran ai rămas
    popozauru: m-am plictisit
    Mihnea Georgescu: eu vreau să te fac om
    popozauru: huidea la culcare
    Mihnea Georgescu: şi tu nimic
    Mihnea Georgescu: hai, pa
    popozauru: cum vrei sa ma faci om?
    Mihnea Georgescu: te învăţ de bine
    Mihnea Georgescu: să respecţi pe bătrâni
    popozauru: ia invata.ma da.mi o lectie scurta in seara asta
    popozauru: adica pe ilici?
    Mihnea Georgescu: ia aminte la Iliescu
    popozauru: stii ce.i ala respect?
    popozauru: o definitie scurtă
    Mihnea Georgescu: că eşti, vorba aia, moldovean
    Mihnea Georgescu: a respectului
    Mihnea Georgescu: vrei?
    popozauru: taci in pula mea si zi ce.i ala respectu
    popozauru: da
    Mihnea Georgescu: Respectul este atuncea când
    Mihnea Georgescu: îţi manifeşti aprecierea faţă de valoarea umană a unei persoane
    Mihnea Georgescu: na
    popozauru: si cine stabileste valoarea umana?
    popozauru: a unei persoane?
    popozauru: fata de o natiune nu poti avea respect?
    Mihnea Georgescu: sunt nişte chestii, dragă… care nu se pot explica
    Mihnea Georgescu: cum te cheamă?
    popozauru: ai uitat măi
    Mihnea Georgescu: numele mic, măcar
    popozauru: măi dragă
    popozauru: valeriu sterian
    Mihnea Georgescu: ete
    Mihnea Georgescu: ăla a murit
    popozauru: ehzaht
    Mihnea Georgescu: cu compania de sunet?
    popozauru: io sunt fantoma lui
    Mihnea Georgescu: eşti şpiritu’?
    Mihnea Georgescu: are una mişto

    de remarcat de finitia cretina a respectului
    …respectul este atuncea cand…ca la scoala de imbecili retarzi

    Comentariu de mangaloy | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  9. Vivat Mangaloy! 🙂
    Doar ca eu ma gandeam ca e un paramec, trilobit e deja prea evoluat :)) Dar fie, trilobit sa ramana.

    By the way, la sfarsitul acelei discutii (Conversatie cu un neo-comunist), crede ca s-a prins cine sunt – partea aceea nu am mai publicat-o nu aducea informatii interesante. Am recitit-o acum si partea cea mai amuzanta e ca am impresia ca tipul care mi-a furnizat info despre „domnu’ sef de promotie” – la care am ajuns prin amicul meu constantean – este exact tipul care crede el ca sunt: au acelasi prenume si sunt fosti colegi de liceu.

    Nu-i asa ca life is funny? 😉

    Iar cat despre partea cu aruncat cu rahat… sunt cateva articole in care infiereaza cu manie proletara diversi care nu aceleasi opinii ca el.
    Iar cat despre partea cu caracterul lui… am vazut cu totii care e: un mincinos si un laudaros …
    Anyway, tipul – colegul de clasa – mi-a spus ca a dat un mail pe o lista la sunt inscrisi profesori, colegi de liceu, inclusiv sefa de promotie :D.

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  10. Absolut genial :)))) .

    Comentariu de Ioana | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  11. Da, Mihnea G. este absolut genial. Mai sa-l crezi … :))
    Din pacate, realitatea este insa alta …

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  12. mihnea, daca toate astea sunt minciuni, pune te rog pe blogul tau dovada…ca sa se inlature orice dubiu…poti sa faci tu o poza cu celebra tablie pe care sa fie numele tau…

    daca nu dai nici o explicatie m-i se pare ca va avea mult de suferit credibilitatea ta si ca vei face mai mult rau decat bine celor pe care ii sustii si lauzi cu atata…dedicatie 😉

    Comentariu de un fost coleg... | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  13. Domnule „Fost Coleg” te rog confirma / infirma povestea cu Mihnea G. sef de promotie? A fost Monica Ioana sefa de promotie sau nu ?

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  14. domnu airborn…confirm 🙂 daca nu ma inseala memoria si sigur nu ma inseala Monica Secareanu a fost sefa de promotie.
    Mihnea era si sigur este un baiat foarte destept si cult. Sef de promotie insa nici pe departe. M-i se pare insa ca nu ii ajunge cat de destept si cult este in realitatea…noasta 😉 si ca si-a creat-o si s-a retras in a lui proprie si personala…;) Ceea ce dauneaza pe termen scurt si mediu 😀

    Comentariu de un fost coleg... | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  15. animala asta ie desteapta si cultaăăăăăă? trilobiţii nu pot fi destepţi si culţi, pen că n-au sistemul nervos format….sunt niscaiva organisme primitive

    ps m-i se pare ca ie a 2a oara cand ortografiezi wrong. dar cred ca doar m-i-e m-i se par-e

    Comentariu de mangaloy | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  16. :)) Tare, l-ai prins! 🙂

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  17. gata, m-am mai prins de o treaba m-i mi mi mi mi…:)

    Comentariu de un fost coleg... | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  18. nu am pretins ca eu sunt destept si cult,asa ca sper sa m-i se ierte greselile de ortografie. sunt lucruri mai importante decat ortografia pe lume…cum ar fi sanatatea mintala

    Comentariu de un fost coleg... | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  19. mi mi mi mi

    Comentariu de un fost coleg... | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  20. Oricum, si eu cred ca nu e prost… Doar ca e putin nebun 😉

    Comentariu de airbornb | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  21. nu e prost? hmmm… prostia are mai multe fatete.

    Comentariu de gadjodillo | Iunie 16, 2008 | Răspunde

  22. As zice ca prost prost nu e… Poate e prost roz … :))
    Adica omu’ zice niste prostii d’alea mai elevate. Bate campii cu talent. Clar toate tiglele nu sunt pe casa, si ploua in casa :))
    In rest … Iliescu e Presedintele :)) Singurul si Adevaratul Presedinte parca … Ce vreti , asa e … mi-a soptit o pasarica ca va fi Presedinte de Azil. 😉

    Comentariu de zambilescu | Iunie 17, 2008 | Răspunde

  23. Mihnea e dus de mult cu pluta. Se lauda ca are afaceri imobiliare. als. Ar eun apartament in sectorul 6 luat pe credit. al sotiei evident. El e casnic.

    Comentariu de Abramburel | Iunie 19, 2008 | Răspunde

  24. Ei Abramburele, pentrun un comunist adevarat, calit in focul luptei (sac), a avea un apartament in sectorul 6 inseamna un adevarat capital. De ex, tov Lenin ce avea? 😉

    Comentariu de airbornb | Iunie 20, 2008 | Răspunde

  25. Am facut rost si de pozele cu panoul de marmura complet. Le gasiti la https://airbornb.wordpress.com/2008/06/22/poze-complete-cu-sefii-de-promotie-cnmb-cta-mihnea-georgescu-evident-nu-apare/

    Comentariu de airbornb | Iunie 22, 2008 | Răspunde

  26. Mă gândesc şi eu să candidez pentru un loc în Parlamentul României.

    Cunoscutul meu amic, Mihnea Georgescu şi-a propus să candideze. Şi eu mi-am propus. Diferenţa este că el vrea să cumpere un loc în Parlamentul României. Eu nu.

    Cine doreşte să investească în specimenul Mihnea Georgescu şi vrea informaţii reale din partea unei persoane avizate şi apropiate lui, să mă contacteze pe mail: cezar_pesclevei@yahoo.com.

    Pe scurt, pe dl. Mihnea Georgescu nu îl interesează ţara. Banii sunt tot ceea ce el are nevoie. Dar pentru aceasta are nevoie de putere. Un loc căldutz în Parlament iarna şi altul pe şezlongul de pe litoralul vreunei mări de pe litoralul Greciei, spre exemplu, vara, e visul vieţii lui. Bineânţeles, cum am putut omite afacerile? Pentru ele, un loc în parlament i-ar mişca mai uşor rotiţele afacerilor. Nu-i aşa?

    Poate ajungem colegi şi în Parlament, cine ştie?!

    Nu credeţi că Mihnea Georgescu îmi este cunoscut?

    Priviţi foto. Sunt de la graduarea din 2005. Am fost colegi la un program de masterat în teologie>

    Comentariu de Cezar Pesclevei | Iulie 21, 2008 | Răspunde

  27. Foto sunt la mine pe site

    Comentariu de Cezar Pesclevei | Iulie 21, 2008 | Răspunde

  28. specificatii despre mihnea g.

    Domnule Doctor, de ce nu specifiacati ca ati facut si teologia baptista si ati continuat cu un masterat? De ce nu specficati ca ati fost doi ani ca si pastor(preot)baptist?
    Din cele scrise in felul in care raspundeti la intrebari inteleg mai bine versetul din Sfanta Scriptura despre lepadarea de credinta sau apostazie. Cum puteti spune ca Nastase este Mesia Neamului omenesc. Dar Hristos ce slujba mai are? Nu este el oare rezolvarea la toata coruptia din Tara aceata?
    Nu imi imaginez un pastor Baptist sa joace table pe bani. Ce ziceti, nu vreti sa va caiti si sa va intoarceti din prostia diavoleasca? Diavolul nu are sanse dar dumneavoastra mai aveti. Nu cred ca sunteti un om de afaceri din cate stiu nici macar carnet de condus nu aveti. Cum reusiti sa va vedeti terenurile? Mergeti cu tramvaiul? Haideti sa nu mai traiti in minciuna. Tu stii ca Dumnezeu te iubeste si are un alt plan pentru tine si pentru familia ta.

    Comentariu de Valentin | August 17, 2008 | Răspunde

  29. Oau… deci domnu’ Mihnea G…a fost si pastor… Inteleg ca s-a lasat? De ce? Need more info 😉

    Comentariu de airbornb | August 18, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

